Рубрики
МЕНЮ
Константин Куликов
Після вчорашнього сходу з рейок потяга з паливом у Брянській області РФ нове ЧП — знову висаджено в повітря залізничні колії, з рейок зійшли вагони вантажного поїзда. Про це повідомляють "Коментарі" з посиланням на росЗМІ.
На Брянщині активізувалися партизани
Зокрема, російське державне інформаційне агентство ТАРС повідомляє про сходження зі шляхів 20 вагонів.
"Втручання сторонніх осіб у роботу залізничного транспорту призвело до сходу локомотива та вагонів вантажного поїзда в Брянській області, повідомили в РЖД. З рейок зійшли локомотив і 20 вантажних вагонів, постраждалих немає. Рух на ділянці Сніжецька — Білі Береги припинено".
Нагадаємо, що під час Другої світової війни радянські партизани, які діяли на Брянщині, Чернігівщині та в Білорусі активно використовували тактику "рейкової війни" для зриву постачання та перекидання військової техніки вермахту. Зокрема, відома операція "Рейкова війна" — велика операція, проведена радянськими партизанами з 3 серпня по 15 вересня 1943 року на окупованій території РРФСР (Ленінградській, Смоленській, Калінінській, Орловській області), БРСР та частини УРСР для надання допомоги Червоній армії розгрому німецько-фашистських військ у Курській битві 1943 року та розвитку загального наступу за білгородсько-харківським напрямом. Тільки в Білорусі залізничний рух було паралізовано на 15—30 діб. Ешелони з військами та бойовою технікою, що терміново прямували у бік Орла, Білгорода та Харкова, застрявали в дорозі і нерідко знищувалися партизанами. Перевезення супротивника скоротилися на 35-40%. Окупанти зазнали величезних втрат у локомотивах (паровозах), вагонах, рейках, шпалах, живій силі.
Після російського вторгнення в Україну практика рейкової війни почала застосовуватися білоруськими та російськими партизанами. Так, у Білорусії знищувалося сигнальне обладнання, а залізничні колії блокувалися. За даними BYPOL (об'єднання білоруських силовиків, які пішли в опозицію на тлі протестів 2020 року), внаслідок цих дій було порушено роботу кількох відділень білоруської залізниці, Російській залізниці довелося припинити рух своїх потягів, у тому числі військових ешелонів, територією Білорусі в нічний час, а білоруські машиністи масово відмовлялися від управління локомотивами та виїзду на перегони. У Росії також були зафіксовані численні підриви залізничних колій та псування пов'язаного майна, наприклад децентралізований рух "Зупини вагони", взяв на себе відповідальність за сход вагонів з рейок в Амурській області, у Твері, в Красноярську, в Красноярському краї, в Махачкалі та інших регіонах.
Тим часом, Україна потрапила до п'ятірки найсильніших армій на європейському континенті.
Родичі зниклих безвісти зможуть отримувати пенсію.
А Tinder вирішив залишити Росію.
Новини