Чому ситуацією на кордоні України мають зайнятися спецслужби: що може стояти за блокадою
Фактично проти України запроваджують неофіційне товарне ембарго
Голова Держприкордонслужби України Андрій Демченко запевняє, що блокада, яку влаштували польські перевізники два тижні тому, не впливає на проїзд автобусів та приватних авто. А ось українські вантажівки, які стали серйозними конкурентами поляків, виявились заручниками ситуації. Їх у чергах зібралося близько трьох тисяч – і поки ні українська, ні польська влада нічого не можуть вдіяти з цією проблемою. Що відбувається та чому? Який є вихід із ситуації? Портал "Коментарі" із цими питаннями звернувся до експертів.
Розвал логістики на кордоні з Польщею – це також удар по вантажах для ЗСУ
Економіст, член товариства фінансових аналітиків, екс-член Ради НБУ Віталій Шапран поділився таким коментарем:
На думку експерта, всі демократичні засоби вирішення конфлікту із цим страйком вичерпані – і справою мають зайнятися органи контррозвідки та поліції обох країн.
Україну відверто обмежують
Глава Асоціації власників малого та середнього бізнесу Руслан Соболь наголошує, що прикордонна проблематика посилюється. І це стає вже зрозумілим не лише експортерам-імпортерам, а й усім українцям – громадянам воюючої країни.
На його думку, фактично проти нас запроваджують неофіційне товарне ембарго. Нам складно й експортувати свою продукцію та отримувати імпорт.
Він нагадує, що ми відчуваємо дефіцит у постачанні озброєнь та боєприпасів, тепер зіткнулися ще й із фактичним товарним ембарго.
Читайте також на порталі "Коментарі" – не лише Польща: ще одна країна почала блокувати кордон із Україною.