Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
Українські злітно-посадкові смуги збудовані з бетонних плит зі швами, які потрібно буде "загладжувати" перед отриманням західних винищувачів F-16. Також потрібно узгодити всі нюанси з логістикою та інфраструктурою, щоб у окупантів не з'явилася можливість знищити літаки на аеродромах. Як передає портал "Коментарі", про це в ефірі загальнонаціонального телемарафону розповів речник Повітряних сил ЗСУ Юрій Ігнат.
Винищувач F-16. Фото: з відкритих джерел
Речник розповів, що F-16 вже мають досвід приземлення в Україні. Востаннє це було на аеродромі у Миргороді під час Євро-2012 і тоді не виникло жодних проблем чи складнощів.
Він зазначив, що українські злітно-посадкові смуги збудовані з бетонних плит зі швами, які необхідно "загладжувати". Інженерні служби вже працюють над цим.
Читайте також на порталі "Коментарі" — Нідерланди стали першою європейською країною, яка погодилася передати західні бойові літаки F-16 для України.
Також видання "Коментарі" повідомляло – найважливішим завданням української дипломатії є постачання ЗСУ далекобійного озброєння, особливо ракет ATACMS, одержати які давно намагається Україна. Чому союзники так катастрофічно повільно дають нам те, що дозволить ефективніше вичавлювати російського агресора з української землі? Які перспективи отримання ЗСУ бойових літаків натовського зразка та ракет дальністю понад 300 км? Портал "Коментарі" із цими питаннями звернувся до експертів.
Новини