Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
Американська корпорація конгломерату соціальних мереж Meta пообіцяла не блокувати контент про похід "Азов". Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на заяву міністра цифрової трансформації Михайла Федорова.
Полк Азов. Фото: з відкритих джерел
У публікації йдеться, що останнім часом соцмережі вийшли на новий рівень і набули нової ваги. Facebook та Instagram стали потужними інструментами для донесення правди про війну усьому світу.
Михайло Федоров зазначив, що він домовився з президентом з глобальної політики компанії Meta Ніком Клеггом та віце-президентом з питань політики модерування Монікою Біккерт про те, що контент про похід "Азов" блокувати не будуть.
Він пояснив, що гострою темою все одно залишалося блокування фото та відео про полицю "Азов". Міністр висловив подяку Meta за особливий підхід та важливе рішення змінити політику модерування щодо України. За його словами, завдяки цьому мільйони людей у світі знатимуть про подвиг захисників та захисниць Маріуполя, а російська пропагандистська машина втратить аргумент для звинувачення українських захисників, подвиг яких житиме у віках.
Читайте також на порталі "Коментарі" — в Інституті вивчення війни розповіли, коли варто готуватися до ймовірного наступу з боку Білорусі.
Також видання "Коментарі" повідомляло – у США лаконічно пояснили, чому відмовляються передати Україні танки Abrams.
Новини