Рубрики
МЕНЮ
Моесеенко Валентина
Консалтингова компанія Deloitte провела третє щорічне вивчення споживацької поведінки українців. Про найцікавіші дані пишуть "Коментарі".
Як помінилися споживчі вподобання після повномасштабного вторгнення
Як і торік, більшість українців віддає перевагу традиційним магазинам, зокрема через можливість побачити товар, проте частка таких покупців суттєво скоротилася з 83% в 2021 році до 55% у 2022 році. Кожен четвертий респондент не почувається безпечно в традиційних магазинах.
Ключові особливості споживацької поведінки після повномасштабного вторгнення:
– З початком повномасштабної війни українці почали більше економити та рідше купувати.
– 33% українців почали менше витрачати на харчові продукти.
– Люди почали частіше готувати вдома. Згідно з опитуванням, таких більше ніж 50%.
– Тренд на офлайн. Більшість українців, як і торік, віддає перевагу традиційним магазинам.
– 71 % опитаних українців відмовляються від покупки товарів виробників чи у продавців, які залишаються на російському ринку.
– Понад третина споживачів готові платити більше за товари тих виробників, які підтримують ЗСУ та/або постраждалих від воєнних дій.
– Найбільше зниження витрат — 33% — зустрічається в офлайн магазинах за категорією "Товари домашнього вжитку та побутова хімія".
Нагадаємо, "Коментарі" писали, що зросте ціна газу через здорожчання електроенергії, води та складну фінансову ситуацію в "Нафтогазі".
Йшлося на порталі "Коментарі" і про інфляцію, яка торік становила 26,6% — це суттєво менше прогнозів.
Читайте також на сайті "Коментарі" – як захистити свої права в Україні – що потрібно знати виробникам та споживачам.
Новини