Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
Уряд вніс до Верховної Ради законопроект про відміну пільгового оподаткування на паливо. Також у парламенті зареєстрували законопроект про внесення зміни до закону про держбюджет на 2022 рік щодо використання коштів державного дорожнього фонду (хочуть отримати можливість спрямовувати кошти на дорожні роботи). Як розцінюєте ці ініціативи? До чого вони можуть спричинити? Видання "Коментарі" із цими питаннями звернулося до експертів.
АЗС Фото: з відкритих джерел
На думку глави Експертної платформи з енергоефективності (Expert Platform for Energy Efficiency) Ігоря Черкашина, ініціативи щодо генерації грошового потоку на дорожні роботи в умовах, коли немає ясності з термінами завершення війни, показує, що життя нічого не вчить.
Автобани, впевнений він, можуть зачекати, особливо з огляду на перспективи, що транзитні дороги у напрямку сходу, швидше за все, швидко не знадобляться.
Керівник міжнародної консалтингової компанії Investegy, експерт з економічного аналізу та транспортної інфраструктури Ярослав Пилипчук пояснює:
З іншого боку, розмірковує експерт, якщо акциз не вводити, інфляція ще більше прискориться.
Щодо дорожніх робіт, експерт вважає, що на них слід виділяти кошти за мінімумом. Набагато важливіше, за його словами, будувати будинки для переселенців.
Читайте також на порталі "Коментарі" — чому Росія не ризикне влаштувати ядерну катастрофу в Україні, як уже реагує Захід.
Новини