Головна Новини Суспільство мистецтво і культура Краса від Dior: як виглядають новорічні іграшки за 600 доларів (Фото)
commentss НОВИНИ Всі новини

Краса від Dior: як виглядають новорічні іграшки за 600 доларів (Фото)

Дорогі іграшки прикрашені італійським орнаментом

4 грудня 2020, 12:30 comments1150
Поділіться публікацією:

Компанія Dior любить дивувати та вражати. Цього разу бренд представив ексклюзивний набір ялинкових прикрас, які додадуть розкоші будь-якому новорічному дереву. Його вартість складає 600 доларів.

Краса від Dior: як виглядають новорічні іграшки за 600 доларів (Фото)

Краса від Dior: як виглядають новорічні іграшки за 600 доларів

До набору увійшли 4 іграшки, прикрашені італійським орнаментом. Розмір кожної прикраси — дванадцять сантиметрів. 

Ялинкові аксесуари виконані у традиційних святкових кольорах: зеленому, червоному, оливковому та помаранчевому. На кожній ялинковій іграшці — логотип бренду Dior.

Основа іграшки створена зі скла, візерунки — з латуні. 

Запаковані новорічні прикраси у брендовану розкішну коробку з витонченими візерунками.

Набір вже доступний для покупців — його можна замовити на офіційному сайті Dior.

Краса від Dior: як виглядають новорічні іграшки за 600 доларів (Фото) - фото 2
Краса від Dior: як виглядають новорічні іграшки за 600 доларів (Фото) - фото 3
Краса від Dior: як виглядають новорічні іграшки за 600 доларів (Фото) - фото 4
Краса від Dior: як виглядають новорічні іграшки за 600 доларів (Фото) - фото 5

Також на сайті можна знайти іграшкові прикраси з золотим та срібним покриттям. Ціна такої краси становить 340 доларів за одиницю.

Окрім ялинкових іграшок, компанія продає новорічні листівки, тарілки та блокноти вартість яких розпочинається від 55 доларів.

Також нагадуємо, що плюшевий ведмідь від компанії Louis Vuitton був проданий на аукціоні в Монако за 2,1 мільйона доларів. Володаркою унікальної іграшки стала Джессі Кім з Кореї. Зараз ведмідь знаходиться в Музеї плюшевих ведмедиків в  корейському містечку Чеджу. На цю мить це найдорожчий виріб бренду.

Також сайт “Коментарі” повідомляє, художник перетворив логотипи популярних брендів на справжню зброю. Він створив спеціальну серію таких перевтілень і назвав її "Corpgear". Таким чином зброя була зроблена з логотипів McDonald's, Nike і Facebook.




Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини