Рубрики
МЕНЮ
Любовь Блажко
Художник Том Галле вирішив реалізувати досить незвичайну ідею: перетворити відомі світові бренди на зброю. Він створив спеціальну серію таких перевтілень і назвав її "Corpgear", передає видання novosti-n.
Логотипи популярних брендів. Фото: novosti-n.org
Автор використав так логотипи McDonald's, Nike і Facebook, зробивши з них справжню зброю, з якою потрібно бути максимально обережним, тому що нею можна штрикнути людину в живіт, проломити череп і навіть вибити зуби.
Що ж, результати такого креативного і сміливого експерименту можемо побачити на наступних фото. Ці знімки дозволяють зовсім по-іншому поглянути на популярні бренди, чи не так?
Відомо, що Том родом з Нью-Йорка, і ця дебютна серія є тільки початком його творчості. У найближчому майбутньому художник планує розширити колекцію своїх виробів.
Новини