Головна Новини Суспільство мистецтво і культура Плюшевий ведмідь Louis Vuitton за 2,1 мільйона доларів: чому за нього готові стільки заплатити
commentss НОВИНИ Всі новини

Плюшевий ведмідь Louis Vuitton за 2,1 мільйона доларів: чому за нього готові стільки заплатити

Ви не знайдете цю іграшку на ринку або в магазині, зате зможете побачити її в Музеї плюшевих ведмедиків в Чеджу

3 грудня 2020, 20:01 comments5506
Поділіться публікацією:

Продукція бренду Louis Vuitton з перших днів завоювала велику популярність і любов покупців. Спочатку в армії шанувальників були тільки королівські особи, потім до них приєдналися політичні діячі та знаменитості. Сьогодні ж вироби цього модного будинку можуть собі дозволити люди з середнім достатком.

Плюшевий ведмідь Louis Vuitton за 2,1 мільйона доларів: чому за нього готові стільки заплатити

Steiff Teddy Bear. Фото: catawiki.com

І якщо ви були впевнені в тому, що найдорожчим виробом Louis Vuitton є сумка або валіза, то ви помиляєтеся. На даний момент найдорожчий виріб бренду — невелике плюшеве ведмежа Steiff Teddy Bear. Його ціна не всім може здатися зрозумілою. Але, як з'ясувалося, є в іграшці кілька секретів, за які люди готові заплатити величезні гроші — більше двох мільйонів доларів. У чому ж секрет? Він полягає в ексклюзивності і незвичайному матеріалі. Крім натуральної вовни, в складі є золоті нитки, діаманти і сапфіри. З дорогоцінних матеріалів також створена і монограма бренду.

Ведмідь створений спільно з німецькою компанією з виробництва іграшок Steiff, фірмовим знаком якого і став модний будинок Louis Vuitton.

Steiff Teddy Bear був проданий на аукціоні в Монако 2000 року за колосальні 2,1 мільйона доларів. Володаркою унікальної іграшки стала Джессі Кім з Кореї. Зараз Steiff Teddy знаходиться в Музеї плюшевих ведмедиків в Чеджу, Корея.

Раніше видання "Коментарі" повідомляло, Louis Vuitton представив книгу-фотоальбом про Україну. Найголовніше в цьому фотоальбомі — це, звичайно ж, барвисті фотографії. Але також там розміщені біографії фотографів і короткі коментарі під фото. Концепція даної роботи полягає в тому, щоб передати українську місцевість так, як її бачать автори знімків. Це дозволить встановити невидимий діалог між досвідченими майстрами і тими, хто тільки починає відточувати свої навички.




Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини