Головна Новини Суспільство робота і кар'єра 7 фатальних помилок на співбесіді, які можуть коштувати вам роботи
commentss НОВИНИ Всі новини

7 фатальних помилок на співбесіді, які можуть коштувати вам роботи

7 помилок, які можуть зіпсувати враження на співбесіді.

16 вересня 2024, 00:40
Поділіться публікацією:
Автор:
avatar

Slava Kot

Процес співбесіди — це критичний етап для кожного кандидата, який прагне отримати роботу. Правильна підготовка та увага до деталей можуть значно підвищити шанси на успіх, але навіть незначні помилки здатні зіпсувати враження про вас. Експерти в галузі кар’єри поділилися цінними порадами, які допоможуть вам залишити позитивне враження та уникнути найпоширеніших помилок на співбесіді.

7 фатальних помилок на співбесіді, які можуть коштувати вам роботи

Як уникнути помилок на співбесіді. Фото з відкритих джерел

Головна радниця з питань кар’єри ResumeBuilder.com Стейсі Галлер вказала на проблеми, які виходять за рамки того, як інтерв’юер насправді відповідає на запитання. Експерт рекомендує пам’ятати, що потенційний роботодавець зацікавлений у тому, як ви можете йому допомогти, тому варто демонструвати це протягом усього процесу співбесіди.

1. Брак уваги до співрозмовника

Однією з головних помилок, яку відзначають експерти, є невміння кандидата зосередитися на розмові. Під час співбесіди не можна відволікатися на телефон, перевіряти повідомлення або дзвінки. Це справляє враження, що ви не приділяєте належної уваги процесу і вашому співрозмовнику. Стейсі Галлер наголошує, що під час віртуальних інтерв’ю кандидати повинні практикувати зоровий контакт, навіть якщо це не звичний для них спосіб спілкування. Якщо ви не підтримуєте зоровий контакт або відводите погляд, це може бути розцінено як ознака невпевненості або нещирості.

2. Занадто рання поява на співбесіді

Спізнення на співбесіду — це очевидна помилка, проте з'явитися занадто рано — також не найкращий варіант. Галлер рекомендує прибути на місце за 5-10 хвилин до початку, щоб мати час на підготовку, але не створювати враження, що у вас немає відчуття часу. Особливо важливо це під час віртуальних інтерв'ю, де завчасне підключення може врятувати від технічних проблем.

3. Відсутність ввічливості до персоналу

Не варто забувати, що кожна взаємодія з працівниками компанії може стати частиною оцінки вашої поведінки. Роботодавці нерідко звертаються до секретарів або інших співробітників за відгуками про кандидатів. Якщо ви були неввічливими або байдужими до них, це може вплинути на рішення про ваше працевлаштування.

4. Стандартні відповіді на питання

Одне з найбільш банальних питань, яке можуть вам поставити на співбесіді, — це "Які ваші слабкі сторони?". За словами Галлер, роботодавців насправді не цікавлять ваші слабкості, а їм важливо зрозуміти, чи усвідомлюєте ви їх і, чи готові над ними працювати. 

5. Непідготовленість до запитань про навички

Багато компаній орієнтуються на навички, тому під час співбесіди важливо демонструвати свої ключові переваги. Навіть якщо вас не запитують напряму про вміння працювати в команді або лідерські якості, ви можете самі подати цю інформацію, включивши приклади своїх досягнень у розповіді про досвід. Кар'єрний консультант Джеймі Бірт, радить уникати брехні та перебільшень, адже це може зіпсувати вашу репутацію.

6. Брак професіоналізму

Під час віртуальних співбесід важливо створити професійний фон і підібрати відповідний дрес-код. Незастелене ліжко або невпорядковане робоче місце на задньому фоні створять у рекрутера негативне враження. Варто заздалегідь вивчити дрес-код компанії та дотримуватися його навіть під час відеоспівбесіди.

7. Відсутність питань до інтерв’юера

На завершення співбесіди рекрутери зазвичай запитують, чи є у вас питання. Цей момент — чудова можливість показати свою зацікавленість і готовність працювати в компанії. Замість того, щоб прощатися, використайте цей час для розумних питань на кшталт: "Чим я можу ще поділитися, щоб ви переконалися в моїй компетентності?" або "Як оцінюватиметься моя робота на цій посаді?". Це не лише продемонструє вашу впевненість, а й допоможе з'ясувати, чи відповідає вам ця вакансія.

Успішна співбесіда — це не лише відповіді на запитання, але й уважне ставлення до деталей, таких як зоровий контакт, підготовленість до запитань, а також ввічливість у спілкуванні. Уникайте цих помилок, і це допоможе вам виділитися серед інших кандидатів і справити позитивне враження на роботодавців.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що в Україні зареєстрували нову професію.

Також "Коментарі" писали про іспанця, який роками не ходив на роботу та отримував зарплату. Його викрило те, що директор виписав йому премію.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини