Рубрики
МЕНЮ
Лиля Воробьева
Працівники ТЦК нібито знімають з рейсів водіїв міжнародних перевезень після повернення в Україну і відправляють до військкоматів. Про це повідомляє Асоціація міжнародних автоперевізників.
Мобілізація в Україні (фото з відкритих джерел)
У заяві повідомляється, зокрема, про кілька випадків у Закарпатській області, коли водіїв у разі відмови силоміць доставляли до ТЦК, а після проходження ВЛК відразу направляли у навчальні центри.
Повідомляється, що звʼязок з ними "майже одразу" зникає, тим часом автомобілі залишаються на дорозі, допоки транспорт не підберуть інші водії.
"З водієм ми змогли поспілкуватися лише хвилину. Його забрали до військової частини, автомобіль залишили на КП. Зранку ми з ним поговорили, а вже зараз він знаходиться у військовій частині. Водій виконував міжнародне перевезення, на кордонному пункті йому ніхто зауважень не робив, а зараз автомобіль знаходиться без водія", — заявив перевізник "Транспеле" (Київ) Сергій Нечай.
Нагадаємо, що "Коментарі" писали про те, чи вдалося ЗСУ стабілізували ситуацію в районі Часового Яру. Українським захисникам вдалося стабілізувати ситуацію в районі Часового Яру на Бахмутському напрямку Донецької області. Але це не означає, що будь-якої миті ситуація не може загостритися. Про це в ефірі телеканалу "Еспресо" розповів співзасновник DeepState Роман Погорілий.
Експерт повідомив, що російські окупанти намагаються використати будь-яку можливість, щоб просунутися до Часового Яру "в лоб, з флангів, але ситуація там більш-менш стабілізувалася".
За даними аналітика, станом на зараз у цьому районі відбувається лише динаміка спроб промацування. Ворожі війська пробують, де можна наступати, намагаються промацати, де в обороні ЗСУ слабкі чи вразливі місця. При цьому росіяни не припиняють на цей напрямок перекидати резерви. Тому, наголошує експерт, будь-якої миті ситуація може змінитися, тому що противник непередбачуваний як у застосуванні своїх сил, так і в просуванні.
Новини