Як повідомив політолог Дмитро Золотухін, останні 24 години
відбувається навала блогерок-супермам, які пишуть про мирні перемовини.
Удар по лікарні "Охматдит"
"Останній раз ми фіксували захід людей Алішера Усманова у
блогерську тусовку України десь у 2017-му році. Тоді українських
"мільйонників", які ще не були дуже мільйонниками, навіть запрошували
потусуватися в Москву. Поїздити по клубах. Зробити трохи контенту. Зараз
організовувати проплачене просування контенту, вигідного Кремлю, через
блогосферу — достатньо проблемне заняття. Якщо СБУ зафіксує транзакцію — це вже
стаття. Та і таких управлінських спроможностей у Кремля не так багато на даний
момент", — відзначив експерт.
Отже, за його словами, гіпотези про те, що це природній
процес, або ж — це inside job, коли президент працює з блогосферою, формуючи
зручну для якоїсь стратегії адженду, також мають право на життя.
При цьому Золотухін нагадав, що блогери можуть
використовувати свою репутацію з таких причин: їм за це заплатили; вони
думають, що ці тези зайдуть для їх аудиторії; поєднання двох вищезгаданих
факторів.
"В будь-якому з випадків, скидати з рахунків той факт, що у
цільовій аудиторії 18-30 років (і чоловіки, і жінки) є реальний запит на мирні
перемовини з сатаною — було б не розумно. Такий запит є. І, вчора він був вербалізований.
І, навіть, не так важливо, чи це була внутрішня/зовнішня іпсо, чи це природній
процес", — заявив Золотухін.
За його словами, треба усвідомити, що це — ні — добре, ні –
погано, це — реальність.
Нагадаємо, портал "Коментарі" розповідав", що Росія 8 липня
завдала масованого ракетного удару. Зокрема, ракети прилетіли в "Охматдит" і
пологовий будинок.
Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.