Головна Новини Суспільство Війна з Росією ЄС запровадить нові санкції: хто в РФ ризикує постраждати найбільше
commentss НОВИНИ Всі новини

ЄС запровадить нові санкції: хто в РФ ризикує постраждати найбільше

Санкції проти російського СПГ увійдуть до 14-го пакету

13 травня 2024, 14:15
Поділіться публікацією:

З початку вторгнення Росії в Україну Європа та її союзники шукають способи обмежити доходи путінського режиму від продажу копалин, не збільшуючи при цьому вартість на енергоносії для своїх громадян. Останній план: заборонити використання портів Європейського Союзу для реекспорту зрідженого газу. Як повідомляє портал "Коментарі", про це пише видання "Bloomberg".

ЄС запровадить нові санкції: хто в РФ ризикує постраждати найбільше

Санкції проти російського СПГ. Фото з відкритих джерел

ЗМІ зазначає, що російський виробник ПАТ "Новатек" покладається на заходи в ЄС, щоб перемістити арктичне паливо з суден льодового класу на звичайні танкери. Хоча перекриття доступу не завадить вантажам потрапити до Європи, де імпорт СПГ із Росії після війни навіть збільшився, це ускладнить їхнє подальше відправлення до країн Азії.

У матеріалі йдеться про те, що політики ЄС обговорюють цей крок у рамках 14-го пакету санкцій проти Росії. Якщо цей захід буде схвалений, він може призвести до того, що в Європі циркулюватиме ще більше російського палива. Крім того, це, ймовірно, викликає проблеми з контрактами у європейських логістичних компаній та політичну реакцію з боку інших країн-покупців газу.

Видання зазначає, для того, щоб оптимізувати витрати на транспортування, арктичний проект "Ямал СПГ" використовує порти Зебрюгге у Бельгії та Монтуару у Франції для перевалки вантажів із 15 суден льодового класу на звичайні танкери. Як правило, судно, що прибуває, розвантажується на терміналі, а стандартний танкер СПГ завантажується приблизно в один і той же час. В умовах заборони це стане неможливим.

Санкції ще більше ускладнять логістику морських перевезень для Росії і змусять спеціалізовані судна подорожувати довшими маршрутами. За даними Energy Aspects, транспортування вантажів "Ямал СПГ" безпосередньо в Азію призведе до збільшення витрат на фрахт та логістику, а також до збільшення часу роботи криголамів.

Читайте також на порталі "Коментарі" — які сигнали надходять від Заходу: чи справді санкційний тиск на РФ посилиться.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини