Чому Росія без літаків – пояснив експерт

Російський військово-промисловий комплекс немає перспектив, зважаючи на сьогоднішню ситуацію

У РФ в галузі авіації, авіаційного двигунобудування успіхів як таких немає. Про це в Телеефірі сказав авіаційний експерт, колишній інженер-випробувач конструкторського бюро “Антонов” Костянтин Криволап, пишуть "Коментарі".

“Я не бачу якихось можливостей російського військово-промислового комплексу. Те, що я бачу, йде в бік руйнування. Минулого року російські військово-космічні сили втратили, по-моєму, 12 одиниць техніки — і літакової, і вертолітної. Вертольоти падають не рідше, ніж літаки, просто про це не так багато чути, і це не так тиражується. Але їх падає багато”, — сказав він.

Експерт зазначив, що у РФ за останні 10-15 років літаковий флот був модернізований на 75%, а вертолітний відставав від цього ритму.

“Гелікоптер, з точки зору старіння, — менш залежна машина, ніж літак. Важливо, що на нього повішено більшою мірою, ніж з якою швидкістю він літає, наскільки зручно в нього застрибнути, наскільки зручно з нього вистрибувати, як він може виконувати евакуаційні функції, функцію десантування тощо”, — зауважив Криволап.

Він додав, що Росія так і не змогла налагодити виробництво двигунів для авіації.

"Коментарі" також писали про те, що В’ячеслав Богуслаєв і його "Мотор січ" чи не до осені минулого року постачали двигуни українського виробництва для штурмових гелікоптерів армії РФ.

Як повідомляв портал "Коментарі", з початку 1991 року до завершення 2021 року Україна купувала за кордоном мало основних видів озброєнь. А вже у 2022 році вийшла на третю позицію в світі. Усе це завдяки військовій допомозі, яку надають США та інші західні країни.

Читайте також на порталі "Коментарі" - Україна налагодила виробництво снарядів для танків.