Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
Росія посилює удари по енергетичних і транспортних артеріях України. В ніч на 7 жовтня Полтавщину атакували ворожі дрони. В самій Полтаві уражено депо залізниці та енергетичний об'єкт. 7 жовтня росіяни атакували дронами Ніжинський район на Чернігівщині – під удар потрапила територія поблизу залізничної станції перегону "Носівка-Ніжин". Ще раніше були прицільні по Шостці на Сумщині, де взагалі ворог вгатив дроном по пасажирському вагону. Про що говорить нова тактика ворога? Чому під прицілом Укрзалізниця? Видання "Коментарі" розбиралося у цій темі, зібравши думки експертів.

Удари по Укрзалізниці. Фото: з відкритих джерел
Політолог, партнер міжнародного комунікаційного агентства Good Politics Максим Джигун зазначив, що Росія цілеспрямовано б'є по критичних об'єктах в Україні, зокрема по залізничній інфраструктурі, для того, щоб щонайменше сповільнити українську логістику, причому не тільки військову, а й цивільну і для того, щоб створювати якомога більше незручностей як для українського суспільства, так і зокрема для українського керівництва. Тому що відновлення цих об'єктів тривале і дороговартісне.
Експерт зазначив, другий момент – ці руйнівні удари зупиняють рух, який потрібен для задовільнення потреб суспільства і стратегічних галузей промисловості. Очевидно, що це впливає і на можливості українського експорту і це відверто тактика терору, якою користується Росія і навіть не приховує цього.
Він додає, Москва прагне сповільнення будь-якої логістики в Україні та великі витрати на відновлення цієї інфраструктури.
Політтехнолог Віктор Таран звернув увагу, що у Полтаві ворог поцілив у локомотивне депо, тягові підстанції, енергодільницю та адміністративні приміщення.
Він додає, знищення навіть кількох локомотивів у депо може тимчасово паралізувати цілі напрямки. Адже, коли вибувають тягові машини, нікому вести склади. Саме тому ворог цілить не у рейки, а в серце залізниці а у ті машини, які забезпечують її рух.
За його словами, військові штаби змушені перебудовувати маршрути, переводити частину транспорту на автоколони, що підвищує ризики і витрати палива. Іншими словами, удар по локомотивному депо це не лише удар по залізничниках, а спроба вибити опору фронту. Без стабільної залізниці не працює економіка тилу, але ще важливіше не працює фронтова логістика, а отже, зменшується маневровість армії.
Читайте також на порталі "Коментарі" — "немає іншого вибору": Сирський розповів про важливе рішення, яке допоможе не програти у війні.