Рубрики
МЕНЮ
Slava Kot
Росія використовує флот зі старих та зношених танкерів для транспортування нафти через води Данії. Такі кораблі створюють серйозний ризик зіткнень та пошкоджень суден, що може призвести до катастрофічних наслідків в Балтійському морі. За останні місяці Данія зареєструвала кілька інцидентів за участю "тіньового флоту" РФ.
Данія попереджає про небезпеку від "тіньового флоту" Росії. Фото з відкритих джерел
Аналітична компанія морського судноплавства Kpler повідомляє, що з грудня по кінець лютого через данські протоки пройшов 191 російський танкер. Деякі з цих кораблів мали сумнівні страхові записи, тоді як інші вимикали навігатори та транспондери у небезпечних данських протоках, щоб бути непоміченими.
Крім того, російські судна регулярно відмовляються від лоцманської допомоги у водах Данії. Ця практика не тільки порушує морський етикет, але й може призвести до катастрофічної аварії. Міжнародні морські правила рекомендують використовувати лоцманів зі спеціальними знаннями місцевості для більшості суден, які проходять через небезпечні місця. Зокрема у Данії це протока Великий Бельт — вузький та підступний прохід між найбільшими островами країни.
Президент профспілки морських лоцманів Мікаель Педерсен критикує Росію та її "тіньовий флот". За його словами це "дуже старі кораблі, які ходять на максимальній осадці". Крім того, їхні екіпажі погано навчені, особливо щодо знання англійської мови.
Сайт DanWatch зафіксував кілька випадків, коли кораблі, які використовує Росія, застрягли у водах Данії через поганий технічний стан. Владі Данії важко зупинити такий рух кораблів російського "тіньового флоту", який переважно використовує для своїх цілей прапор Габону. Крім того, Данія погано готова до можливого розливу нафти при пошкодженні чи зіткненні російських танкерів, що означало б екологічну катастрофу.
На цю ситуацію відреагував міністр закордонних справ Данії Ларс Локке Расмуссен та запевнив у підтримці дій всередині ЄС, спрямованих на ліквідацію російського "тіньового флоту". Проте не повідомив, який механізм дій збирається ввести Європейський Союз.
За підрахунками Atlantic Council після повномасштабного вторгнення та санкції, Росія збільшила свій "тіньовий флот" для перевезення нафти до 1400 суден. До "тіньового флоту" відносяться кораблі, які зареєстровані в країнах, що не приєднались до санкцій проти Росії, але які транспортують російську нафту на міжнародні ринки.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що США почали "полювання" на тіньовий флот Росії.
Також "Коментарі" писали про Індію, яка відмовляється приймати танкери з російською нафтою.
Новини