Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
В Індії танкери "Радкомфлоту" з російською нафтою відмовляються приймати як приватні, так і державні нафтопереробники, включаючи найбільшу Індійську нафтову корпорацію. Як повідомляє портал "Коментарі", про це пише видання "Bloomberg", з посиланням на джерела.
Танкер із російською нафтою. Фото: з відкритих джерел
Крім того, за інформацією співрозмовників видання, НПЗ "ретельно перевіряють" право власності на кожне судно, щоби переконатися, що воно не пов'язане з компанією, яка потрапила під санкції. Два танкери, як пише видання, провели біля берега кілька тижнів, чекаючи вказівок про розвантаження.
У матеріалі йдеться, проблеми "Совкомфлоту" означають, що у Росії поменшало танкерів для доставки нафти, а це, у свою чергу, призвело до скорочення знижок для покупців, щоб компенсувати вищі витрати на фрахт.
"Bloomberg" звертає увагу, що після початку повномасштабної війни Індія стала найбільшим покупцем російської нафти, але посилення санкцій США призвело до того, що переробники почали шукати дорожчу нафту з інших регіонів, щоб не наражатися на ризик виникнення проблем з економікою.
Цікаво, що в той час, як Індія відмовляється від російської нафти, на допомогу Москві готовий прийти Китай. Країна планує імпортувати рекордну кількість російської нафти цього місяця завдяки великим обсягам нафти сорту Sokol, від якої відмовилася Індія через санкції США. Азіатська країна цього місяця готова отримати близько 1,7 мільйона барелів російської нафти на день. Очікується, що обсяги надходжень нафти Sokol збільшаться втричі, порівняно з попереднім місяцем до рекордного показника 379 тисяч барелів на день.
Читайте також на порталі "Коментарі" — у Росії новий рекорд з експорту нафти: подробиці.
Новини