Рубрики
МЕНЮ
Давиденко Евгения
З 20 листопада по 13 грудня користувачі OLX понад 3,3 мільйона разів відгукувалися на оголошення про товари для дому. Це на 42% більше, ніж у минулому році. Про це повідомляє пресслужба компанії.
Фото: https://pixabay.com/
Згідно з повідомленням, користувачі сайту 2,3 мільйона разів цікавилися покупкою одягу та аксесуарів, що більше, ніж у 2021-му на 9%.
Разом з тим попит на товари для дітей знизився на 14% відповідно до показника минулого року та склав 1,8 мільйона відгуків.
Упродовж 20 листопада — 13 грудня кількість оголошень у категорії “Мода і стиль” становила 3,43 млн, “Дитячий світ” — 3,42 млн; “Дім і сад” — 1,65 млн; “Хобі, відпочинок і спорт” — 1,58 млн.
З-поміж предметів інтер’єру найбільше зростання попиту простежується на світильники — майже вчетверо. Більш, ніж у п’ять разів зросла популярність спортивних речей як серед жінок, так і серед чоловіків. У більш ніж двічі зріс попит на жіночий домашній одяг, а також на чоловічі светри та кофти.
Упродовж аналізованого періоду середній чек покупки з OLX Доставка склав 786 гривень. Торік ця сума була на 257 гривень нижчою.
Раніше ми писали, що компанія "Делойт" в Україні опитала українців про плани щодо витрат на святковий шопінг. Не дивлячись на складнощі воєнного часу, більшість українців не відмовлятимуться від святкування Нового Року та Різдва. 61% планують здійснити святкові покупки, хоча й купуватимуть менше товарів, аніж минулоріч. Разом з тим понад 60% опитаних заявили, що принаймні частину свого бюджету на новорічний та різдвяний шопінг витратять на допомогу Збройним Силам України або тим, хто постраждав від війни. При цьому тільки 63% українців не купуватимуть товари, якщо їхній виробник або продавець залишився працювати на ринку рф після широкомасштабного вторгнення агресора в Україну.
Новини