Рубрики
МЕНЮ
Дмитрий Симоненко
Якщо ви подивіться на фото лука, ви, швидше за все, побачите просто цибулю. Але Facebook, очевидно, бачить овоч по-іншому. Про це повідомляє CBC.
Фото: Depositphotos
Система повідомила власнику інтернет-АГРОМАГАЗИН, що зображення його лука занадто відверто для того, щоб розмістити рекламу в соцмережі — фото насіння сорту Walla Walla на упаковці суперечить правилам Facebook.
Пізніше він попросив адміністрацію соцмережі переглянути химерну заборону, але навіть через кілька днів відповіді не було.
Тільки після того, як місцеві ЗМІ розповсюдили інформацію про інцидент, Facebook визнав, що припустився помилки.
У Facebook відновили рекламу лука і принесли вибачення за проблеми, створені магазину.
Раніше "Коментарі" писали про те, на що люди готові, щоб не носити маски.
Новини