Рубрики
МЕНЮ
Елизавета Черных
Зловмисники під виглядом співробітників ПриватБанку просять клієнтів встановити додаток на смартфон, за допомогою якого злочинцям вдається отримати доступ до нього. Про нову схему повідомляють клієнти банку в соцмережі Facebook, пише Мінфін.
Як злочинці отримують доступ до смартфонів клієнтів ПриватБанку - фото з відкритих джерел
Одна з клієнток повідомила, що вранці пролунав дзвінок з нібито служби безпеки ПриватБанку. Дівчині повідомили, що зафіксували спробу входу в додаток Приват24 нібито з Харкова.
Клієнтка зазначила, що опинитися на вудці афериста дуже легко, оскільки псевдоспівробітник банку звертався до потенційної жертви на ім'я по батькові, мав інформацію про регіон і навіть назвав адрес домівки батьків дівчини як останньої, звідки був здійснений вхід в особистий кабінет. Єдине, що насторожило клієнтку, що розмова велася російською мовою.
Після цього зловмисник почав переконливо просити жертву встановити додаток для дистанційного керування смартфоном зі словами, що банк нібито буде вимикати пристрої, з яких було виконано вхід.
Новини