Рубрики
МЕНЮ
Лиля Воробьева
В Україні триває активна кампанія з переходу від паперового до електронного формату лікарняного. Тому в Міністерстві охорони здоров'я розповіли, як працює алгоритм отримання електронного документа. Про це повідомляють "Коментарі" з посиланням на прес-центр НСЗУ.
Електронний лікарняний (фото з відкритих джерел)
У повідомленні зазначено, що громадянам більше не потрібно нести на роботу паперовий лікарняний. Система буде працювати автоматично.
Зокрема, у відомстві детально розписали механізм для того, щоб українці змогли отримати електронний лікарняний без клопоту і затримок.
Що ж потрібно зробити, щоб отримати такий електронний документ?
Спочатку ви як пацієнт повинні звернутися до свого сімейного лікаря, який повинен внести електронне медичний висновок у базу охорони здоров'я. Далі лікар підписує цей документ своїм електронним підписом. Після цього лікарняний автоматично відправляється в електронний реєстр листків непрацездатності Пенсійного фонду. А тоді ви вже зможете знайти свій лікарняний через електронний кабінет на сайті Пенсійного фонду України.
У відомстві запевняють, що документ буде містити тільки медичну інформацію і ніякої адміністративної.
Нагадаємо, що видання "Коментарі" інформувало своїх читачів про те, що в Україні почали видавати електронні лікарняні.
До 1 вересня медичні установи повинні навчитися переходити на електронні медичні висновки про тимчасову непрацездатність українців. В Міністерстві охорони здоров'я України переконані, що такі сучасні зміни викорінять корупцію в медичній галузі, а також заощадять папір, час і фінанси громадян.
Новини