Рубрики
МЕНЮ
Ольга Чародий
Носіння шкільної форми не надає позитивного впливу на поведінку учнів та відвідуваність уроків. При цьому діти відчувають себе менш причетними до навчального закладу та залучені до спілкування з освітянами. Таких висновків дійшли американські вчені з університетів Огайо та Пенсільванії. У дослідженні брало участь шість тисяч школярів. Найстарші – п'ятикласники.
Діти (фото з відкритих джерел)
Психологи оцінили три параметри: соціальні навички, внутрішні поведінкові проблеми дітей (тривожність, замкнутість) та зовнішні (агресія, схильність до знищення майна). Також вчені проаналізували журнали відвідуваності уроків. "У показниках поведінки немає суттєвої різниці між школами, де форма обов'язкова, та іншими навчальними закладами", – заявив провідний автор дослідження Ар'я Ансарі. За його словами, діти з малозабезпечених сімей справді краще ходять до шкіл, де є уніформа. Але різниця мінімальна – плюс один день на рік.
Найменше почуття причетності до шкільної спільноти при носінні форми Ансарі пояснив так: підлітки хочуть виглядати модно та самовиражатися. Якщо їх позбавляють особливості — вони не почуваються значущими і можуть відійти. Це зараз припущення. Достеменно невідомо, чому шкільна форма має протилежний очікуваний ефект. І саме його вченим належить ще вивчити.
Нагадаємо, міністр охорони здоров'я прокоментував журналістам поточну ситуацію в Києві та країні щодо різних аспектів пандемії, яка в деяких регіонах уже послаблюється. У Києві із понеділка планують перехід шкіл на офлайн навчання. При цьому столиця перебуває у лідерах за кількістю підтверджених випадків захворювання на COVID-19.
Новини