Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
Після введення президентом США Дональдом Трампом 50% мит проти Індії в країні стрімко збільшується кількість прихильників купівлі товарів місцевого виробництва та відмови від американських. Як повідомляє портал "Коментарі", про це пише "Reuters".
Індія. Фото: з відкритих джерел
Антиамериканські настрої розпалюють керівники індійських підприємств та прихильники прем'єр-міністра Нарендри Моді.
Індія, найгустонаселеніша країна у світі, є ключовим ринком для американських брендів, націлених на забезпечених споживачів. Багато з них, як і раніше, зачаровані міжнародними брендами, вважаючи їх символом просування кар'єрними сходами.
З закликами бойкоту вже зіткнулися американські транснаціональні корпорації, від McDonald's та Coca-Cola до Amazon та Apple, хоча на продажах це поки що не позначилося.
Співзасновник індійської компанії Wow Skin Science Маніш Чоудхарі опублікував на LinkedIn відеозвернення, в якому закликав підтримати фермерів і стартапи, щоб зробити "Зроблено в Індії" "всесвітньою пристрастю", та повчитися у Південної Кореї, чиї продукти харчування та косметичні засоби відомі у всьому світі.
Генеральний директор індійської компанії DriveU Рам Шастрі, яка надає послуги виклику водія, написав у LinkedIn, що Індія має створити свій власний Twitter/Google/YouTube/WhatsApp/FB – як у Китаї.
Індійські роздрібні компанії на внутрішньому ринку складають серйозну конкуренцію таким іноземним брендам, як Starbucks. Але їхній вихід на глобальний рівень виявився непростим завданням.
Читайте також на порталі "Коментарі" — Індія побачила наближення миру в Україні: що заявили в Нью-Делі.