Рубрики
МЕНЮ
Амбарцумян Анна
В Україні з’явилася нова можливість повідомляти про проблеми з мобільним зв’язком та інтернетом. Відтепер користувачі можуть залишати звернення через застосунок "Дія", щоб оператори оперативніше усували перебої. Інформацію отримуватиме Національна комісія, що здійснює регулювання у сфері зв’язку, яка разом із провайдерами працюватиме над покращенням якості мережі. Про це повідомив віцепрем'єр-міністр України з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій — міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Додаток Дія. Фото з відкритих джерел
Сервіс "Відсутній зв’язок" розміщено на головному екрані застосунку. Щоб подати звернення, необхідно надати одноразовий доступ до геолокації та описати ситуацію. Якщо інтернету немає, заявка автоматично відправиться після відновлення зв’язку.
Розробники також рекомендують завчасно завантажити "Мапу незламності". Вона стане у пригоді не лише для пошуку стабільного інтернету, а й для знаходження укриттів та пунктів з альтернативним живленням.
Зібрані дані допоможуть швидше виявляти проблемні зони та усувати їх. Адже стабільний мобільний зв’язок – це не лише зручність, а й критично важлива складова безпеки.
Нагадаємо, портал “Коментарі” писав, що у 2024 році половина українців скористалася електронними державними послугами, при цьому найбільшу популярність здобули платформи "Дія". Про це на презентації дослідження в Укрінформі розповів виконавчий директор Київського міжнародного інституту соціології Антон Грушецький.
Новини