Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
Майже половина наших співвітчизників (44%) погоджуються з тим, що при купівлі продуктів найчастіше намагаються купувати найдешевші продукти, не зважаючи на якість. Як повідомляє портал "Коментарі", про це свідчать результати соціологічного опитування, проведеного Центром Разумкова з 20 по 26 вересня, пише "Інтерфакс-Україна".
Продукти. Фото з відкритих джерел
Водночас 45% українців, які брали участь в опитуванні, зазначили, що можуть дозволити собі купувати якісніші, хоч і дорожчі продукти. Ще 11% опитаних важко дати однозначну відповідь.
Соціологи також з'ясували, що з початку повномасштабного вторгнення зросла частка громадян, які ледве зводять кінці з кінцями – таких вже 12% порівняно з 9% у 2021 році.
У той самий час збільшилася частка тих, хто почувається забезпеченим, але може дозволити великі покупки (з 6% до 9%). Зменшилася кількість тих, хто живе на достатньому рівні, але важко купує речі тривалого користування, такі як меблі або побутова техніка (з 44% до 41%).
Порівняно з 2005 роком збільшилася частка громадян, які живуть за рахунок зарплати (з 38% до 54%), та зменшилась частка тих, хто отримує основні доходи із пенсії чи соціальних виплат (з 38% до 29%).
Опитування проводилося методом face-to-face на контрольованих урядом територіях України, де не ведуться бойові дії, і охопило 2016 респондентів віком від 18 років. Теоретична похибка вибірки становить трохи більше 2,3%.
Читайте також на порталі "Коментарі" — соціологи вперше зафіксували зниження частки тих, хто готовий терпіти війну стільки, скільки потрібно. При цьому все одно більшість українців (63%) відповідають ствердно. Як передає портал "Коментарі", про це свідчать дані опитування КМІС.
Новини