Рубрики
МЕНЮ
Светлана Шкурупий
Багато людей скаржаться на збої у роботі банкоматів, коли певна сума з картки списується, але гроші користувачеві не видаються. У Фонді гарантування вкладів фізичних осіб розповіли, як треба діяти у таких випадках.
Банкомат не видав списані з картки гроші (фото з відкритих джерел)
Отже, якщо банкомат "з'їв" ваші купюри, але не зарахував їх на рахунок, важливо не панікувати та не відходити від апарата, тому що це може бути короткочасний збій у системі та за кілька хвилин внесені кошти вам зарахують.
Якщо ж ви хотіли зняти готівку, але банкомат нічого не видав, варто зателефонувати оператору та повідомити про збій. Банк може провести інкасацію (перерахувати гроші у банкоматі) та переконатися, що у ньому справді є "зайва" готівка.
У таких випадках потрібно зафіксувати час виконання банківської операції, адресу терміналу та його номер (вона має бути вказана на лицьовій стороні) і записати суму грошей, які ви хотіли зняти або вносили на рахунок.
Якщо ви знімали гроші у банкоматі одного банку, але картка у вас іншого банку, слід зв'язатися саме з банком-власником банкомату, зателефонувавши на гарячу лінію. Якщо вашу заяву не зареєстрували через телефон, зверніться до відділення банку, залишивши письмову претензію, у якій вкажіть свої П.І.Б, паспортні дані, інформацію про картку, банкомат і розкажіть про інцидент. Також вкажіть вимогу про повернення ваших коштів та/або виготовлення нової картки.
До речі, формальний термін розслідування таких ситуацій становить до 45 днів.
Раніше видання "Коментарі" повідомляло, яку програму масово використовують хакери для крадіжки даних банківських карток.
Новини