Рубрики
МЕНЮ
Козлова Альбіна
Одна з українських компаній порушила законодавство про рекламу. Про це повідомила голова Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів Владислава Магалецька (Рутицька) на своїй сторінці у Facebook.
Голова Госпотребслужби Владислава Магалецька, фото з відкритих джерел
Мова йде про рекламу компанії БРСМ-НАФТА, де на картинці вказано: "Держпродспоживслужба якість підтвердила". Це реклама дизельного пального популярних серед водіїв марок А-92 та А-95.
За її словами, така реклама то не піар, а неповага до букви законодавства. Адже державну службу використали в рекламній кампанії.
Як повідомляв портал "Коментарі", українці стурбовані якістю палива, яке використовується вітчизняними водіями. Що показали результати міжнародного дослідження продукції, яка реалізується мережевими АЗС Києва і області. Зазначимо, що учасниками дослідження стали 7 АЗС: SOCAR, ОККО, БРСМ, Авантаж 7, MOTTO, SUNOIL і WOG.
Також ми писали, що Міністерство економіки вирахувало середню ціну на дизпаливо та бензин станом на 13 жовтня. Відповідно до листа АТ “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” визначена середня ціна за один літр дизельного палива та один літр бензину.
Новини