Головна Новини Суспільство події Перевірка якості бензину і дизпалива у столиці: де виявили порушення
commentss НОВИНИ Всі новини

Перевірка якості бензину і дизпалива у столиці: де виявили порушення

У результаті перевірки великих київських АЗС були знайдені порушення в пальному Мотта і SUNOIL

25 травня 2021, 15:24 comments2083
Поділіться публікацією:
















Українці стурбовані якістю палива, яке використовується вітчизняними водіями. Що показали результати міжнародного дослідження продукції, яка реалізується мережевими АЗС Києва і області, повідомляє "УНІАН".

Перевірка якості бензину і дизпалива у столиці: де виявили порушення

У Києві та області перевірили якість бензину. Фото з відкритих джерел

Зазначимо, що учасниками дослідження стали 7 АЗС: SOCAR, ОККО, БРСМ, Авантаж 7, MOTTO, SUNOIL і WOG.

Над взяттям проб дизпалива і бензину "А-95" працювали представники компанії SGS світового лідера в сфері інспекційних послуг, експертизи, випробувань і сертифікації.

Аналіз проводився в лабораторії "Інспекторат Україна", яка є підрозділом міжнародного Bureau Veritas, членом Міжнародної федерації незалежних інспекційних агентств (IFIA).

Як повідомив виконавчий директор Міжнародної академії стандартизації Олег Цільвік, проблеми з якістю пального зафіксовані у 2 із 7 АЗС: MOTTO і SUNOIL.

Зокрема, вміст сірки в бензині MOTTO удвічі перевищує норму (10 мг на літр), на SUNOIL — на 20%. У дизпаливі MOTTO кількість сірки перевищує норму у 30 разів, в SUNOIL — на 15%.

Вміст кисню при нормі до 2,7% у МОТТО — 12,7%, в SUNOIL 6,24%. У паливі МОТТО також виявлено 1,44% вмісту бензолу при нормі до 1%.

Обидві мережі допустили порушення і по одиницях октанового числа: під виглядом бензину марки 95 МОТТО продають бензин 92, SUNOIL — 93,9.

Перевірка якості бензину і дизпалива у столиці: де виявили порушення - фото 2

"Це суттєві порушення, які знижують якісні характеристики нафтопродуктів. Особливо в ситуації з МОТТО, коли кількість метанолу у них 16,5% при тому, що в паспортах сучасних автомобілів зазначено: вміст спирту не може перевищувати 10%. Інакше виробник має право зняти авто з гарантійних зобов'язань", — сказав Олег Цільвік.

Судячи з даних дослідження, зразки палива ОККО, БРСМ, Авантаж 7, SOCAR і WOG відповідають усім стандартам якості. Заборонені добавки не були виявлені в жодному зі взятих зразків.

"Була інформація в ЗМІ про зміст в окремих продавців монометиланіліну. Ні в одному із 7 зразків, навіть у сфальсифікованих нафтопродуктах, ми таку присадку не знайшли. На мій погляд, це була маніпуляція", — додав Олег Цільвік.

Як повідомив під час прес-конференції головний редактор журналу "НафтоРинок" Олександр Сіренко, в останні місяці на паливному ринку різко зросла кількість медійних атак. Причина проста —  висока конкуренція.

За словами Сіренка, одну з таких кампаній проти БРСМ веде Консалтингова група "А-95" і її засновник Сергій Куюн.

"Це не перша їхня акція, яка має замовний характер. Потрібно просто згадати 2013 рік, коли працював Курченко: він був хорошим, а ворогом нації — група "Приват" — "Укрнафта" і "Укртатнафта". У 2017 році під удар цієї брудної кампанії потрапила "Трейд Коммодіті". Нині ми бачимо атаку на БРСМ та інших.
У квітні шановний експерт, який повинен бути заряджений цифрами, "зарядився" чимось іншим і всім розповідав про колапс на ринку дизпалива й зрідженого газу у травні. Я не бачу дефіциту цих продуктів. Ці речі відбувалися синхронно з російськими ЗМІ. Потрібно проаналізувати, чим він займається і кого обслуговує", — вважає Олександр Сіренко.

До слова, за інформацією видання "Газета.юа", найбільші спонсори Консалтингової групи "А-95" і особисто Сергія Куюна — це Нафтогазова асоціація України та концерн "Галнафтогаз", якому належить мережа ОККО.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини