Рубрики
МЕНЮ
Хмільовська Інна
Під час польоту в літаку є ряд прихованих кнопок і напрямних в салоні, які пасажири, ймовірно, ніколи не помічали. Про це стало відомо британському таблоїду The Sun.
В пасажирських літаках, фото з відкритих джерел
Від надання додаткового місця в кріслі до використання під час аварійної посадки — ось деякі з секретних функцій літака, про існування яких пасажири, можливо, навіть не підозрювали.
Згідно Conde Nast Traveler, більшість літаків, побудованих за останні 15 років, мають вбудовані поручні прямо під стельовими шафками.
Якщо ви коли-небудь бачили бортпровідника, який проводить рукою по стельовому відсіку, то ви насправді були свідком того, як він спирався на цей "секретний" поручень.
Рейка також пропонує пасажирам відмінну альтернативу тому, щоб хапатися за підголовачі інших пасажирів, дратуючи їх у процесі польоту.
Є "секретна" кнопка, про яку мало хто знає з авіапасажирів, яка дозволяє підняти підлокітник в проході.
Під підлокітником ви знайдете його поруч з шарніром, який при натисканні дозволяє підлокітнику переміщатися вгору так, щоб він знаходився врівень зі спинкою вашого сидіння, надаючи вам більше місця — преміум за часів скорочення розмірів сидіння.
Спочатку розроблена як захід безпеки, що дозволяє мандрівникам швидше втекти в надзвичайній ситуації, він також використовується екіпажем, щоб допомогти пасажирам з обмеженими можливостями сісти та встати зі своїх місць.
Навіть часто літають пасажири могли не помітити, що в ілюмінаторі літаків є крихітні дірочки. На щастя, є дуже просте пояснення ... і насправді дірки тут спеціально.
Дивна конструкція допомагає літаку витримувати змінюється тиск повітря зовні. Хоча може здатися, що в ньому є діра, невеликий проріз не проходить через всю панель.
Кожне вікно складається з трьох різних акрилових шарів, і тільки середній з них містить вентиляційний отвір. Невеликий люз допомагає регулювати середу з високим тиском в літаку, роблячи поїздку більш комфортною для пасажирів.
Ви коли-небудь помічали крихітні жовті гачки на крилах літаків? Можливо немає. Вони використовуються для допомоги при евакуації персоналу через крило і використовуються для кріплення і прив'язки рятувальних плотів до літака.
В аварійних ситуаціях пасажири переходять крило, використовуючи мотузки, прикріплені до гаків. Але ці маленькі гачки можуть врятувати вам життя — вони використовуються, щоб прив'язати мотузку до дверей літака, а ще одну — до надувної гірки, щоб пасажири могли триматися за неї, коли вони йдуть під час аварійного виходу.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, чому "протікає стеля" у літаках: варто знати кожному пасажиру.
Новини