Рубрики
МЕНЮ
Черновалова Кристина
З початку 2024 року українці витратили більше 93 мільярдів гривень на придбання нових легкових авто, що на 21% більше порівняно з минулим роком. Цей сплеск витрат став новим показником активності на ринку, де особливо виділяються п'ять автомобільних марок. Такі дані наводить Укравтопром.
Які автомобілі обирають українці: ТОП-5 найпопулярніших марок
Якщо говорити про лідерів, то ТОЙОТА впевнено закріпилася на першому місці, привертаючи увагу покупців і на суму майже 14 мільярдів гривень. Преміальні бренди з Німеччини — BMW і MERCEDES-BENZ — також не залишилися осторонь: українці витратили на нові BMW 12,3 мільярда гривень, а на автомобілі MERCEDES — майже 7 мільярдів.
Серед більш доступних марок у ТОП-5, четверте місце займає VOLKSWAGEN, чий показник продажів склав 6,6 мільярда гривень. П’ятірку лідерів замикає RENAULT з обсягом продажів 4,7 мільярда гривень. Ці марки продовжують займати стійкі позиції завдяки своїй репутації та доступності для різних категорій покупців.
Раніше “Коментарі” писали, що протягом дев'яти місяців 2024 року в Україні зареєстрували майже 33,5 тисячі вживаних авто, які були ввезені зі Сполучених Штатів. Це складає близько 19% від усіх машин, що цього року отримали українські номери, повідомляє Укравтопром. Найбільш популярними серед них стали моделі Tesla — Model 3 і Model Y.
Читайте також на порталі “Коментарі” — У вересні 2024 року до автопарку країни було додано 5,7 тисяч нових легкових автомобілів. Найбільшу частку покупок становлять приватні клієнти, які придбали 64% всіх авто, тоді як 36% машин опинилися у власності юридичних осіб.
Новини