Головна Новини Суспільство події Чорні плями біля Керчі: що приховує Росія
commentss НОВИНИ Всі новини

Чорні плями біля Керчі: що приховує Росія

Мазутні плями від російських танкерів зафіксовані біля Керчі: екологічна загроза тимчасово окупованому Криму

сьогодні, 14:20
Поділіться публікацією:

Чорні плями мазуту заполонили води поблизу тимчасово окупованої Керчі. Наслідки аварії російських танкерів "Волгонефть 212" і "Волгонефть 239" вже відчутні: супутникові знімки чітко показують десятки плям, які дрейфують у кількох кілометрах від узбережжя. Море буквально перетворюється на екологічну пастку для всього живого.

Чорні плями біля Керчі: що приховує Росія

Мазут із російських танкерів біля Криму

Telegram-канал "Кримський вітер" повідомляє, що ці знімки зроблені вночі за допомогою радіолокаційної техніки. Мазутна плівка охоплює значну площу, створюючи загрозу для екосистеми Чорного моря.

За словами еколога Владислава Балінського з організації "Зелений Лист", масштаби катастрофи можна було б зменшити, якби російська влада вчасно діяла. Проте уламки затонулих танкерів залишили напризволяще, а прогнозовану зміну вітру просто проігнорували.

"Через зміну напрямку вітру мазут почав рухатися до Азовського моря і південного узбережжя Керченського півострова. Можна було зафіксувати уламки, локалізувати витік і очистити воду, але окупанти обрали бездіяльність", — пояснює Балінський.

Росія використовує катастрофу для створення пропагандистського "шоу". Місцеві пабліки наповнені новинами про волонтерів, які збирають мазут на пляжах, а окупаційна влада вихваляється "досягненнями".

"Але ці картинки — лише ширма. Насправді птахи, які нібито врятовані, здебільшого приречені на загибель. А очищені пляжі — це лише верхівка айсберга. Мазут продовжує забруднювати море", — наголошує Балінський.

Читайте також на порталі “Коментарі” — 15 грудня під час шторму в Керченській протоці зазнали аварії російські танкери "волгонефть-212" і "волгонефть-239", які перевозили по чотири тисячі тонн мазуту. Справжня причина аварії полягає в тому, що танкери, побудовані ще у 1960-1970-х роках, не були пристосовані до складних погодних умов.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини