Рубрики
МЕНЮ
Недилько Ксения
15 грудня під час шторму в Керченській протоці зазнали аварії російські танкери "волгонефть-212" і "волгонефть-239", які перевозили по чотири тисячі тонн мазуту. Справжня причина аварії полягає в тому, що танкери, побудовані ще у 1960-1970-х роках, не були пристосовані до складних погодних умов. Про це повідомляють у Центрі стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки.
Російські танкери тонуть в Чорному морі. Фото: скриншот
Внаслідок аварії стався розлив мазуту, що завдає значної шкоди екосистемі Азово-Чорноморського регіону і Криму.
Цей інцидент може спричинити одну з найбільших техногенних катастроф у акваторії Чорного моря.
За час повномасштабної війни Міндовкілля зафіксувало понад 6,5 тисяч випадків шкоди довкіллю України, завданої агресором.
Загальні екологічні збитки України внаслідок війни вже перевищують 2,7 трлн гривень.
За словами капітана 1 рангу запасу ВМС, заступника начальника штабу ВМС (2004-2020 рр.) Андрія Риженка, після розпаду СРСР суднобудівна галузь РФ практично знищена, а два танкери, які зараз тонуть у Керченській протоці, річкові, а не морські. Саме тому судна не впоралися зі штормом і зазнали значних ушкоджень.
Він наголосив на тому, що Росії вигідніше замовити будівництво танкера за кордоном, а ніж виробити його у себе. Також є проблеми з обслуговуванням судів, адже майже усі комплектуючи потрібно закуповувати за кордоном.
У чотирьох населених пунктах Краснодарського краю введено режим підвищеної готовності через розлив нафтопродуктів з двох танкерів, повідомив губернатор.
Новини