Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
Дуже невелика ймовірність, що офіційна Анкара відгукнеться на прохання Києва та погодиться супроводжувати судна з українським продовольством у рамках "зернової ініціативи" після рішення Росії про вихід із угоди. Як передає портал "Коментарі", про це пише "Bloomberg".
Зеленський та Ердоган. Фото - сайт Офісу президента України
ЗМІ звертає увагу, що Москва демонстративно відкликала гарантії безпеки судноплавства, тим самим показала, що тепер рухатися Чорним морем небезпечно.
Спільний керуючий директор грецької компанії Doric Shipbrokers SA Василіс Муїс, яка раніше відправляла судна через "зерновий коридор", тепер каже, що жодна компанія не наважиться взяти на себе відповідальність і продовжити займати перевезенням українського зерна морем.
Гендиректор HarvEast Holding Дмитро Кушнір вважає, що зараз Україні потрібно плідніше працювати з Туреччиною, адже саме від рішення цієї країни тепер залежить – чи продовжить працювати зернова угода чи ні.
При цьому чиновник, знайомий із цим питанням, в інтерв'ю виданню висловив думку, що навряд чи Туреччина погодиться на такий ризикований для себе крок. Якщо Туреччина і включиться у вирішення проблеми, то вона швидше задіє дипломатичні важелі, щоб повернути Росію до угоди, ніж сама ризикуватиме своїми кораблями, та ще й ускладнюватиме відносини з Москвою.
Читайте також на порталі "Коментарі" — у відповідь на те, що Росія в односторонньому порядку розірвала зернову угоду, президент України Володимир Зеленський запропонував ООН та Туреччині продовжити роботу Чорноморської зернової ініціативи або її аналога у тристоронньому форматі, без РФ. Виразної відповіді поки що немає. Туреччина має намір продовжити переговори із РФ. З боку ЄС звучить чергове занепокоєння. У США до рішучих заходів, схоже, також не готові. Що можна сказати про ситуацію на зараз, виходячи з реакції сторін? Як припинити російське свавілля у Чорному морі? Видання "Коментарі" із цими питаннями звернулося до експертів.
Новини