Рубрики
МЕНЮ
Лиля Воробьева
За даними Всесвітнього індексу свободи преси, Україна входить до переліку країн з "проблемною ситуацією". Попри помітні успіхи, все ще "зберігається жорсткий контроль олігархів над ЗМІ", а також фактор "інформаційної війни з Росією". Через це Україна досі залишається в другій половині рейтингу. Хто і скільки за нього платить в сегменті телебачення та як це корелюється з реальними рейтингами каналів? Про це ‒ у спільному дослідженні пишуть директор Центру журналістики Київської школи економіки, Андрія Яніцького та доктора економічних наук, фінансового аналітика YouControl, Романа Корнилюка.
Фахівці дослідили українське телебачення (фото з відкритих джерел)
Експерти Центру журналістики Київської школи економіки та компанії YouControl проаналізували, як багато грошей витрачають юридичні особи, які є власниками провідних українських телеканалів.
Також фахівці зазначили, що їх дослідження базується на гіпотезі, що телеканали надають правдиві цифри у своїх фінансових звітах.
Саме ж дослідження має на меті щороку вдосконалюватися та оновлюватися. Але на сьогодні, це перша спроба визначення медіанного та середнього значення витрат телеканалів на 0,01 пункту телевізійного рейтингу.
Фахівці з'ясували, що середні витрати на залучення 0,01 пункту рейтингу без урахування мінімального та максимального показника становлять 13,2 млн грн.
Але за словами авторів дослідження, через ряд причини поки немає можливості повністю довіряти фінансовій звітності телекомпаній
Нагадаємо, що "Коментарі" інформували про те, що як російська пропаганда вплинула на українців — дослідження.
Новини