Головна Новини Суспільство події Українці масово скаржаться на якість інтернету в мобільного оператора: що відповіли у компанії
commentss НОВИНИ Всі новини

Українці масово скаржаться на якість інтернету в мобільного оператора: що відповіли у компанії

Користувачі Vodafone скаржаться на якість інтернету

15 січня 2025, 23:46
Поділіться публікацією:

 Користувачі популярного українського мобільного оператора Vodafone повідомляють про проблеми з інтернетом під час відключень електроенергії, а також скаржаться на підвищення вартості послуг із початку січня 2025 року. У компанії підтвердили наявність таких труднощів і пояснили їхні причини.

 Українці масово скаржаться на якість інтернету в мобільного оператора: що відповіли у компанії

Поганий мобільний інтернет (фото з відкритих джерел)

У відповідь на запити в соціальних мережах представники Vodafone пояснили, що обмеження в роботі мобільного інтернету виникають через особливості функціонування базових станцій у період відсутності електроживлення.

"Тільки одні розмови про додаткові акумулятори, а як світло вимикають, то через 10-20 хвилин мобільний інтернет вже 'лежить'", – зазначила одна з користувачок.

У відповідь компанія визнала проблему, додавши, що в умовах відключення електроенергії базові станції продовжують працювати завдяки вбудованим акумуляторам. Втім, таких батарей вистачає не завжди на тривалий час, і в певних районах доступ до мобільного зв’язку може зникати.

"На превеликий жаль, ці батареї не здатні тримати заряд настільки довго, як би нам хотілось, тому в певних районах покриття може зникати. У такому випадку радимо звернутись до нас в особисті повідомлення, аби ми передали дані відповідальним фахівцям для аналізу ситуації. Ви можете скористатись послугою 'Національний роумінг', під'єднавшись до доступної мережі в ручному режимі", – прокоментували в компанії.

Окрім технічних проблем, користувачі також звертають увагу на підвищення цін на мобільні послуги з початку року. Хоча Vodafone офіційно не пояснює причин зміни тарифів, експерти припускають, що це може бути пов’язано із зростанням витрат на підтримання стабільності мережі в умовах енергетичних обмежень та воєнного стану.

Нагадаємо, що "Коментарі" писали про те, що українці масово міняють мобільних операторів У 2024 році кількість українців, які скористалися послугою зміни мобільного оператора зі збереженням номера, зросла у 2,3 раза порівняно з 2023 роком. Такі дані оприлюднила Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та послуг поштового зв’язку (НКЕК).

 



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини