Рубрики
МЕНЮ
Лиля Воробьева
Користувачі популярного українського мобільного оператора Vodafone повідомляють про проблеми з інтернетом під час відключень електроенергії, а також скаржаться на підвищення вартості послуг із початку січня 2025 року. У компанії підтвердили наявність таких труднощів і пояснили їхні причини.
Поганий мобільний інтернет (фото з відкритих джерел)
У відповідь на запити в соціальних мережах представники Vodafone пояснили, що обмеження в роботі мобільного інтернету виникають через особливості функціонування базових станцій у період відсутності електроживлення.
У відповідь компанія визнала проблему, додавши, що в умовах відключення електроенергії базові станції продовжують працювати завдяки вбудованим акумуляторам. Втім, таких батарей вистачає не завжди на тривалий час, і в певних районах доступ до мобільного зв’язку може зникати.
Окрім технічних проблем, користувачі також звертають увагу на підвищення цін на мобільні послуги з початку року. Хоча Vodafone офіційно не пояснює причин зміни тарифів, експерти припускають, що це може бути пов’язано із зростанням витрат на підтримання стабільності мережі в умовах енергетичних обмежень та воєнного стану.
Нагадаємо, що "Коментарі" писали про те, що українці масово міняють мобільних операторів. У 2024 році кількість українців, які скористалися послугою зміни мобільного оператора зі збереженням номера, зросла у 2,3 раза порівняно з 2023 роком. Такі дані оприлюднила Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та послуг поштового зв’язку (НКЕК).
Новини