Портал "Коментарі" дізнався, що робить компанія, щоб мотивувати своїх співробітників до продуктивної роботи.
Працівники (фото з відкритих джерел)
"Звичайно, найбільше співробітника мотивує, коли його зарплата — вище середньої і не відстає від ринку. Цікаві завдання, хороша команда, комфортне місце роботи і атмосфера в колективі — також важливі. Все це мотивує приходити на роботу і щодня приносити користь компанії ", — розповіли в Департаменті зі зв'язків з громадськістю" Епіцентр К".
На підприємстві повідомили, що у них є свій тренінговий центр, який навчає торговий персонал.
"Також існує процедура введення будь-якого співробітника у вигляді обов'язкового стажування в торгових центрах. Вона стосується не тільки працівників самих торгових центрів, а й працівників центрального офісу. Головна мета такого підходу — щоб людина розуміла, як працює компанія, коштом чого заробляє, до кого слід звертатися при виникненні того чи іншого питання і так далі ", — пояснили в пресслужбі мережі магазинів" Епіцентр ".
У компанії KIVI розробили свою програму, щоб співробітникові не доводилося переживати про свій комфорт, здоров'я, дозвілля, професійному та особистісному розвитку, зазначила PR-менеджер підприємства Анастасія Кіосева. При цьому замість від співробітників очікують таку ж турботу про результати роботи.
"В рамках KIVI Business School регулярно проводиться навчання, майстер-класи, вебінари. Останнім було комплексне навчання для керівників підрозділів з управління командою і процесами. Під час локдауну проводився вебінар про коронавіруси і підтримці імунітету ", — розповіла" Коментарям "PR-менеджер компанії KIVI Анастасія Кіосева.
Нагадаємо, вчені з Гарвардської школи громадської охорони здоров'я вирішили з'ясувати, наскільки здорові і корисні звички продовжують наше життя. Для цього вони вивчили докладні дані понад 100 тисяч людей.
Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.