Головна Новини Суспільство робота і кар'єра Що не можна говорити на співбесіді: заборонені фрази
commentss НОВИНИ Всі новини

Що не можна говорити на співбесіді: заборонені фрази

Експерти назвали кілька фраз, які не варто говорити під час співбесіди на роботу, щоб не зіпсувати себе враження

15 грудня 2021, 16:05
Поділіться публікацією:

Щоб співбесіда з роботодавцем пройшла успішно, до неї потрібно ґрунтовно підготуватися та виключити зі свого лексикону кілька стоп-фраз, здатних зіпсувати гарне враження про вас. Що це за фрази?

Що не можна говорити на співбесіді: заборонені фрази

Які фрази не можна говорити на співбесіді (фото з відкритих джерел)

"Мій попередній керівник — просто кошмар"

Цілком можливо, що роботодавець запитає у вас, чому ви шукаєте нову роботу. І тут важливо уникнути негативу, навіть якщо на попередньому місці роботи його було достатньо. Не треба йти на поводу у своїх емоцій та розповідати, який у вас був кошмарний начальник. Намагайтеся об'єктивно оцінювати ситуацію та зосередьте увагу на тих речах, які може запропонувати вам дана вакансія, у порівнянні з тією, де ви працювали раніше.

"Я не знаю"

Вам можуть поставити питання, на яке не буде заздалегідь підготовленої подумки відповіді. Але постарайтеся не розгубитися, навпаки, подякуйте за питання і попросіть хвилинку уваги на роздуми, щоб зробити свою відповідь більш інформативною.

"Це є у моєму резюме"

Якщо хочете справити гарне враження на роботодавця, тоді відповідайте на всі його запитання, навіть якщо вони розписані в резюме, і він ознайомлений з ним. Можливо, потенційний начальник хоче детальніше дізнатися про ваш досвід роботи або навички.

"Непрофесійна мова"

Роботодавцю буде важливо, як ви висловлюєте свою думку. Під час співбесіди постарайтеся не використовувати нецензурні вислови та слова паразити, наприклад, "ну", "типу", "короче", "так ось". Уповільнюючи темп розмови, ви менш схильні до використання непрофесійної лексики.

"У мене немає питань"

Наприкінці співбесіди, у вас можуть запитати, чи виникли якісь питання щодо вакансії або роботи компанії. Краще заздалегідь їх підготувати та поставити, цим ви продемонструєте свою зацікавленість на посаді.

Раніше видання "Коментарі" повідомляло, як навчитися "читати" з очей свого співрозмовника.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення

Поділіться своєю думкою!


Новини