Рубрики
МЕНЮ
Татьяна Веремеева
Оскільки робота і відпочинок тепер часто відбуваються на одному дивані в один і той же час, багато працівників застрягли в нескінченній рутині. Кілька стратегій для виявлення і запобігання вигоряння описав Bloomberg.
Емоційне вигорання
Емоційне вигоряння — безліч показників, які виникають на тлі хронічного стресу і можуть привести до зниження продуктивності, а також можуть позбавити вас інтересу до суспільного життя і зустрічам з друзями. Симптоми зазвичай з'являються в такому порядку:
- Виснаження, на тлі якого навіть виконання повсякденних завдань вимагає від вас максимальної віддачі та концентрації;
— Віддаленість від роботи та знецінення її важливості;
— Неефективність - втрата продуктивності та задоволеності.
Як правило, вигоряння вражає людей, особистість яких тісно пов'язана з їх роботою, які люблять все контролювати, а мотивацію вони отримують в ті моменти, коли досягають поставлених цілей і бачать результат своєї роботи. Про це говорить соціолог з Німецького університету RWTH Aachen Торстен Войт.
Емоційне вигоряння виникає в результаті роботи, що вимагає великих зусиль і недостатнього контролю. Особливо ці моменти загострилися в період пандемії коронавірусу, коли багато хто перейшли на віддалену роботу і тепер доводиться самостійно розподіляти свій час і змушувати себе працювати. Дослідження показують, що відсутність позитивного зворотного зв'язку також впливає на продуктивність. Наприклад, повсякденні похвали один одного зникли, бо тепер ви перебуваєте не в офісі й під час спілкування з колегами не надаєте цим моментам значення.
Перебороти емоційне вигорання складно, але можливо. Постарайтеся складати свій графік так, щоб робота не була сенсом вашого життя і не займала весь час. Необхідно обов'язково залишати хоч трохи часу для того, щоб розслабитися, перестати все контролювати і просто насолоджуватися моментом.
Щоб ваш мозок міг перезавантажитися, влаштовуйте собі 15-20-хвилинні перерви, які дозволять побути наодинці з собою і не думати про роботу.
Перерахуйте стрес-фактори, над якими у вас немає влади, і відрегулюйте їх або поговоріть з тими, хто провокує такий стан. Наприклад, якщо ви відчуваєте стрес через те, що ваші діти переривають зустрічі з вашим керівником, спробуйте примиритися з цією новою нормою.
Також варто зрозуміти, яка робота вам не просто не приносить задоволення, але і дратує. Якщо змінити роботу — не варіант, спробуйте обговорити з колегами ці моменти, можливо, хтось з них страждає так само, як і ви, але не хоче говорити про це.
Раніше "Коментарі" писали, скільки роботодавців готові підвищити зарплати співробітникам в 2021 році.
Новини