Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
Ворожа авіація вже давно є серйозною проблемою для української армії. Ворог систематично дошкуляє ударами. Як позбавити РФ авіації? Чи готується РФ до нового масованого удару? Видання "Коментарі" розбиралося в цих питаннях, проаналізувавши думки експертів.
Ту-95 МС. Фото: із відкритих джерел
Авіаційний експерт Анатолій Храпчинський в ефірі загальнонаціонального телемарафону розповів, що аеродроми на території РФ, по яких напередодні завдали удару Сили оборони України, використовувалися окупантами здебільшого для тактичної авіації, яка завдавала ударів КАБами.
Він також пояснив, скільки літаків може виробляти наразі Росія: "Щодо стратегічної авіації, то таких літаків вони не випускають. Тактичну авіацію вони дещо можуть робити – близько 6 літаків на рік. У Росії є великі залишки літаків, які стоять на збережені. Можна подивитися навіть по супутникових знімках тієї ж Оленьї, де стоїть ціла база Ту-22 М3 – це близько 24 літаків. Але вони з трьох літаків один зможуть зібрати".
За словами Храпчинського, наразі головна задача для Сил оборони – бити по заводах з виробництва певних комплектуючих, які найбільше зношуються в літаках.
Експерт з авіації Костянтин Криволап Останніми в інтерв’ю "РБК-Україна" зазначив, що днями частіше, ніж зазвичай, фіксується активність бортів стратегічної авіації РФ. Не виключено, що окупанти готуються до масованої атаки по України, проте зараз вони проводять тренування пілотів на літаках Ту-95 та Ту-160.
Костянтин Криволап зауважив, що в Росії все ще є 13-14 літаків, які можуть виконувати ці функції. Ці борти "постійно блукають" між аеродромом "Оленья" (Мурманська область РФ, – ред.) та "Енгельс" (Саратовська область РФ, – ред.).
Експерт зауважив, що це є свідченням того, що в РФ не вистачає носіїв для ракет Х-101 та екіпажу, і росіяни це розуміють.
Читайте також на порталі "Коментарі" — у Повітряних силах ЗСУ показали, як працює авіація по Курщині.
Новини