Головна Новини Суспільство Війна з Росією Як позбавити РФ авіації: чи готується РФ до нового масованого удару
commentss НОВИНИ Всі новини

Як позбавити РФ авіації: чи готується РФ до нового масованого удару

Україні краще завдавати ударів по виробництвах конкретних запчастин для авіації

20 серпня 2024, 09:38
Поділіться публікацією:

Ворожа авіація вже давно є серйозною проблемою для української армії. Ворог систематично дошкуляє ударами. Як позбавити РФ авіації? Чи готується РФ до нового масованого удару? Видання "Коментарі" розбиралося в цих питаннях, проаналізувавши думки експертів.

Як позбавити РФ авіації: чи готується РФ до нового масованого удару

Ту-95 МС. Фото: із відкритих джерел

Ми бачимо певну динаміку зменшення КАБів

Авіаційний експерт Анатолій Храпчинський в ефірі загальнонаціонального телемарафону розповів, що аеродроми на території РФ, по яких напередодні завдали удару Сили оборони України, використовувалися окупантами здебільшого для тактичної авіації, яка завдавала ударів КАБами. 

"Стосовно ударів по аеродромах на території РФ – слід зауважити, що ми бачимо певну динаміку зменшення КАБів. Не в тій кількості, що ми хотіли, адже ворог все ще продовжує їх застосовувати. Але їх стало значно менше. Треба і далі працювати по цих аеродромах для того, щоб зменшити можливість використання літаків для ударів по території України. Адже ворог також застосовує ракети малої дальності Х-59, Х-69. Для цього Сили оборони й працюють по таких літаках, як Су-57 на далеких аеродромах на території РФ", – пояснив Храпчинський.

Він також пояснив, скільки літаків може виробляти наразі Росія: "Щодо стратегічної авіації, то таких літаків вони не випускають. Тактичну авіацію вони дещо можуть робити – близько 6 літаків на рік. У Росії є великі залишки літаків, які стоять на збережені. Можна подивитися навіть по супутникових знімках тієї ж Оленьї, де стоїть ціла база Ту-22 М3 – це близько 24 літаків. Але вони з трьох літаків один зможуть зібрати".

За словами Храпчинського, наразі головна задача для Сил оборони – бити по заводах з виробництва певних комплектуючих, які найбільше зношуються в літаках. 

"Це певні комплектуючі у двигунах, гідравлічній трубці. І тут слід зауважити, що всі ці заводити потрапляють під відстань дії наших БПЛА, які можуть завдавати суттєвого удару таким маленьким комплектуючим, аби вибити можливість їх заміни на літаках. Тоді ми будемо бачити зменшення використання тактичної авіації", – відзначив Храпчинський.

Фіксується активність бортів стратегічної авіації РФ

Експерт з авіації Костянтин Криволап Останніми в інтерв’ю "РБК-Україна" зазначив, що днями частіше, ніж зазвичай, фіксується активність бортів стратегічної авіації РФ. Не виключено, що окупанти готуються до масованої атаки по України, проте зараз вони проводять тренування пілотів на літаках Ту-95 та Ту-160.

"Важко сказати, чи є ознаки такі повні, але те що там щось таке робиться і те, що вони до чогось готуються – це майже зрозуміло. Перше, що потрібно відзначити з точки зору саме атак за допомогою Ту-95 ракетами Х-101, це те що вони там намагалися ввести в експлуатацію для цих задач 20 Ту-95, але це у них не дуже добре виходить", – пояснив експерт. 

Костянтин Криволап зауважив, що в Росії все ще є 13-14 літаків, які можуть виконувати ці функції. Ці борти "постійно блукають" між аеродромом "Оленья" (Мурманська область РФ, – ред.) та "Енгельс" (Саратовська область РФ, – ред.).

"На "Енгельсі" вони якісь регламенти роблять, тому що за кількістю цих перельотів вони вже повинні стояти повністю споряджені ракетами Х-101 і готовими до виконування своїх функцій. Замість цього вони літають, тренуються, роблять хибні пуски, якісь фальшиві цілі запускають. І з'явився додатковий Ту-160", – продовжив він.

Експерт зауважив, що це є свідченням того, що в РФ не вистачає носіїв для ракет Х-101 та екіпажу, і росіяни це розуміють.

Читайте також на порталі "Коментарі" — у Повітряних силах ЗСУ показали, як працює авіація по Курщині.




Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини