Пропаганда РФ поламалася: як наступ на Курськ змінив український медіапростір

В українських медіа і соцмережах поменшало зради

На тлі наступу ЗСУ у Курській області в українському медіапросторі різко зменшилася кількість скандалів, пов'язаних з роботою ТЦК, відзначив заступник командира Третьої штурмової бригади, майор ЗСУ Максим Жорін.

"На тлі подій в Курській області та перенаправлення основних зусиль російської інформаційної машини притихла тема "утисків" ухилянтів та "звірств" ТЦК", - зазначив Максим Жорін.

Військовослужбовець зауважив, що в рази зменшилася кількість розігнаних в мережі скандалів та коментарів під постами.

"Це якраз той самий момент, щоб зрозуміти, що більшість "конфліктних питань" в українському суспільстві - це добре сплановані операції РФ, в які вони ніколи не жаліли вкладати гроші", - підсумував офіцер ЗСУ.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що лейтенант Збройних Сил України з позивним "Алекс" повідомив, що захоплені в полон російські військові висловили бажання воювати на боці України в російських добровольчих угрупуваннях. За його словами, російські добровольці мають пройти перевірки, щоб потрапити до лав українських сил.

Крім того, портал "Коментарі" розповідав, що не таємниця, що для Кремля українці не є пріоритетом, а тому гуманітарна допомога на тимчасово окупованих територіях має функцію шантажу та підкупу лояльності населення. Водночас потреби етнічних росіян мають більшу пріоритетність, оскільки у Кремлі чудово розуміють, що окуповані території – не Росія. Відтак, зазначили у Центрі спротиву, усі гуманітарні вантажі були перенаправлені на Курщину. Відповідне рішення Кремль пояснює нібито ініціативою населення окупованих територій, а місцевим мешканцям наразі відмовляють у видачі допомоги. Натомість їх годують обіцянками.