На Україну чекають нові виклики після отримання F-16: у ЗСУ розкрили подробиці

Українським інженерам необхідно "загладжувати" злітно-посадкові смуги перед отриманням західних винищувачів F-16

Українські злітно-посадкові смуги збудовані з бетонних плит зі швами, які потрібно буде "загладжувати" перед отриманням західних винищувачів F-16. Також потрібно узгодити всі нюанси з логістикою та інфраструктурою, щоб у окупантів не з'явилася можливість знищити літаки на аеродромах. Як передає портал "Коментарі", про це в ефірі загальнонаціонального телемарафону розповів речник Повітряних сил ЗСУ Юрій Ігнат.

Речник розповів, що F-16 вже мають досвід приземлення в Україні. Востаннє це було на аеродромі у Миргороді під час Євро-2012 і тоді не виникло жодних проблем чи складнощів.

"Чекаємо зараз реалізації рішення, одразу, звичайно, ми війну не виграємо, але F-16 здатний змінити перебіг подій. Найбільше нам потрібна перевага у повітрі. Це ключ до успіху на землі, ми повинні це розуміти", - зазначив Юрій Ігнат.

Він зазначив, що українські злітно-посадкові смуги збудовані з бетонних плит зі швами, які необхідно "загладжувати". Інженерні служби вже працюють над цим.

"Ще F-16 має проблему з низьким повітрозбірником, може засмоктувати сторонні предмети, це небезпечно, потрібно стежити, тримати смуги в чистоті", - розповів Ігнат.

Читайте також на порталі "Коментарі" - Нідерланди стали першою європейською країною, яка погодилася передати західні бойові літаки F-16 для України.

Також видання "Коментарі" повідомляло – найважливішим завданням української дипломатії є постачання ЗСУ далекобійного озброєння, особливо ракет ATACMS, одержати які давно намагається Україна. Чому союзники так катастрофічно повільно дають нам те, що дозволить ефективніше вичавлювати російського агресора з української землі? Які перспективи отримання ЗСУ бойових літаків натовського зразка та ракет дальністю понад 300 км? Портал "Коментарі" із цими питаннями звернувся до експертів.