В Україні навколо теми мобілізації багато розмов. Що відбиває бажання в українців стати на захист своєї країни? Чому бронь 50% персоналу не вирішує питання? Портал "Коментарі" розбирався в темі, проаналізувавши думки експертів.

Мобілізація в Україні. Фото: з відкритих джерел
Людей треба мотивувати фінансово
Військовий експерт Роман Світан в ефірі "Апостроф TV" вислови думку, що насильна мобілізація в Україні може негативно вплинути на фронт.
"Поставка в лави бусифікованих приводить до того, що вони доходять до лінії боєзіткнення і просідають по флангах. Ми бачили, бойову 72 бригаду врешті-решт видавили росіяни, обійшовши її з флангів (Вугледару, – ред.). Тому що на флангах стояли бусифіковані, ТРОшники, вони воювати не можуть. Воювати можуть лише профпридатні. А їх мають обирати, принаймні з мотивованих. Мотивацію через бусифікацію ніяк не підіймеш", – пояснив Світан.
Він додав, що одним з етапів мотивації може бути підняття фінансової нагороди для військовослужбовців.
За словами експерта, окрім патріотичних гаселе людей потрібно мотивувати фінансово і тоді професіонали підуть в стрій. Усе залежить від суми.
"Зрозуміло, що ті 100 тисяч гривень – це трохи більше 2 тисяч доларів – не мотивують нікого наразі. Тоді мотивацію треба підіймати до загальновійськових стандартів. Виконуючі задачі на лінії боєзіткнення у світі отримують від 5 до 7 тисяч доларів. Такі мотиваційні моменти треба запускати", – додав Світан.
Водіїв бензовозів треба дозволити бронювати в 100% випадках
Засновник логістичної групи компаній "Прайм", експерт паливного ринку Дмитро Льоушкін на своїй сторінці в Facebook зазначив, що в Україні почастішали випадки, коли працівники ТЦК водіїв знімають прямо з бензовозів.
"Їде бензовоз, везе паливо. Водія забрали, бензовоз навантажений на узбіччі залишився. Водіїв з допусками, з АДР (поширене позначення небезпечних вантажів, — ред.) їх дуже мало, таким чином, дефіцит кадрів призведе до того, що переміщати ресурс буде неможливо. Бронь 50% співробітників у цьому випадку нам точно не вирішує питання, тому що логічно, що незрозуміло де брати постійно цю другу половину після 50%", — пише підприємець.
За словами експерта, у випадку визнання підприємства критично важливим, водіїв бензовозів треба дозволити бронювати в 100% випадках.
Якщо цього не зробити, можуть виникнути серйозні труднощі з доставленням палива на АЗС. Адже просто так когось за кермо бензовоза не посадиш, додає Льоушкін.
Читайте також на порталі "Коментарі" — у Раді назвали справжню причину раптових рейдів ТЦК.
Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.