Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
На сьогоднішній день компанії McDonald's та Coca-Cola все ще бачать великі ризики для ведення бізнесу в Росії. Тому такі великі гравці на ринку США через великі побоювання не поспішають повертатися на російський ринок.
McDonald's та Coca-Cola. Фото з відкритих джерел
У своєму листі для B4Ukraine McDonald's повідомила, що продовжує дотримуватися підходу з п'яти питань, на основі яких у 2022 році було ухвалено рішення піти з Росії після вторгнення цієї країни до України.
У той же час Coca-Cola зазначила у своєму листі, що "санкційні режими та інші юридичні перешкоди залишаються чинними, що впливає на будь-які роздуми про повернення на російський ринок".
Для McDonald's критеріями для ухвалення рішення про повернення були: чи законна діяльність у Росії, чи має компанія свободу ведення бізнесу, чи це сприяє репутації бренду, чи відповідає цінностям компанії, і чи має це економічний сенс.
У 2022 році, за словами Беннера, "відповідь на всі ці питання була негативною".
Coca-Cola пообіцяла вийти з російського ринку після повномасштабного вторгнення РФ до України, хоча на практиці місцеві жителі досі можуть купувати її напій завдяки імпорту із дружніх країн. Такими шляхами офіційна продукція постачається без участі правовласника.
Крім того, Multon Partners – розливна компанія Coca-Cola в Росії – належить Coca-Cola HBC, яка зареєстрована в Лондоні і в якій материнська компанія зі США має частку.
"Добра" зараз контролює 13% російського ринку безалкогольних напоїв, що робить його лідером. Оригінальна Coca-Cola все ще має 5% ринку.
Читайте також на порталі "Коментарі" — США ввели санкції проти союзників РФ: деталі.
Новини