Рубрики
МЕНЮ
Slava Kot
Понад 1000 великих компаній дали обіцянку залишити Росію після повномасштабного вторгнення в Україну. Однак, дослідники вказують, що деякі відомі фірми порушили ці обіцянки і після 500 днів війни досі залишаються на російському ринку. Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на видання CNN.
Професор Джефф Зонненфельд. Фото з відкритих джерел
Професор Єльського університету Джефф Зонненфельд описував вихід компаній з Росії та те, як вони завдають країні-агресорці серйозного фінансового та іміджевого удару. Дослідження Єльського університету ґрунтується на викривачах, експертах на місцях, студентах, які працюють у Росії, корпоративних документах і повідомленнях ЗМІ.
Після 500 днів війни професор Джефф Зонненфельд вказує, що частина компаній порушує свої обіцянки вийти з російського ринку, або скоротити свою присутність. Зокрема це стосується таких відомих компаній як Heineken, Unilever, Philip Morris і виробника Oreo Mondelez.
Професор Джефф Зонненфельд вказує приклад компанії Heineken, яка отримала похвалу за обіцянку вийти з російського ринку. Проте, компанія має сім пивоварень у Росії та штат працівників у 1800 людей. Окрім того, компанія випускає нову серію брендів, щоб заполонити ринок інших компаній, які залишили Росію.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що шведські військові вирішують бойкотувати автомобілі Volvo. Виявилось, що компанія платить податки у Росії.
Також "Коментарі" писали, що посол МЗС відреагував на можливі зняття санкцій з Росії в обмін на зернову угоду.
Новини