Рубрики
МЕНЮ
Давиденко Евгения
Результати дослідження, проведеного в січні 2023 року, показали, що для отримання інформації українці віддають перевагу месенджерам та соцмережам. Про це пише Telegram-канал “Про Бізнес”, передають “Коментарі”.
Джерела новин. Фото: Gradus
Зазначається, що в українському суспільстві зберігається тенденція переходу на джерела інформації, які дають можливість найбільш оперативно дізнаватися про суспільно-політичні події — месенджери та соціальні мережі.
З-поміж контенту, який найбільше переглядають українці на телебаченні, першість залишається за новинами. Інформаційні інтернет-сайти відходять на другий план.
Раніше ми писали, що McKinsey & Company підготувала звіт “Value creation in the metaverse”, який показує, що цього року компанії, венчурні та приватні інвестиційні фірми вклали у метавсесвіт понад $120 мільярдів — це більш, ніж удвічі більше, ніж $57 мільярдів, вкладених за весь минулий рік. Зокрема, це пояснюється технологічним прогресом в інфраструктурі, необхідної для роботи метавсесвіту, демографічними змінами, активним маркетингом та залученням брендів, керованих споживачами. Ринок збільшується в міру того, як користувачі досліджують сучасну версію метавсесвіту, яка визначається іграми, з'являються програми для спілкування, фітнесу, торгівлі, віртуального навчання тощо.
Також “Коментарі” повідомляли, що Європейська Комісія ухвалила пропозицію включити роумінг до Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Після цього українським туристам більше не доведеться сплачувати жодних додаткових зборів за користування мобільними телефонами під час подорожей в ЄС, а мандрівники з ЄС матимуть ті самі права під час відвідування України.
Новини