Рубрики
МЕНЮ
Кречмаровская Наталия
Українців обурила рекламна кампанія нібито від Міністерства оборони України про контракти 18-24-річних чоловіків. У рекламі виплати за контрактом прирівнювали до кількості бургерів чи підписки на “Нетфлікс”.
Ілюстративне фото
У Центрі протидії дезінформації прокоментували таку рекламу, зазначивши, що в українському інфопросторі не тільки активно поширювалась сама реклама, а й розповсюджувалося відповідне зображення. Однак, за даними Центру така рекламна кампанія може бути діями Росії проти обороноздатності України.
Спеціалісти також зазначили, що зрив кампанії “контракт 18-24” загалом є частиною зусиль Росії щодо підриву обороноздатності України.
Нагадаємо, що російську мережу з дискредитації України, як писав портал “Коментарі”, викрила розвідка Австрії. Пропагандистську роботу розпочали через декілька місяців після повномасштабного вторгнення в Україну — саме тоді створили осередок.
Значну роль у плануванні дезінформаційної кампанії, як розповіли у Центрі стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки, відігравала підозрювана у шпигунстві громадянка Болгарії. Також вона діяла як контактна особа розвідки РФ.
Спеціалісти зазначили, що пропагандисти активно працювали у медіапросторі.
Новини