Головна Новини Суспільство Скандали "Нуль доказів": головред "Межі" прокоментував звинувачення у продажу підробок у київських магазинах брендів
commentss НОВИНИ Всі новини

"Нуль доказів": головред "Межі" прокоментував звинувачення у продажу підробок у київських магазинах брендів

Петро Терентьєв вважає, що джерелом звинувачень стала одеська блогерка Зоя Казанжи.

27 листопада 2025, 21:05
Поділіться публікацією:
Автор:
avatar

Slava Kot

Головний редактор сайту "Межа" Петро Терентьєв публічно розкритикував поширення представниками однієї з політичних сил історії про нібито продаж підроблених товарів у київських бутиках світових брендів, що начебто пов'язують із дружиною бізнесмена Міндіча Катериною Вебер. Про це він заявив у своєму дописі, зазначивши, що інформація не має жодного фактичного підтвердження.

"Нуль доказів": головред "Межі" прокоментував звинувачення у продажу підробок у київських магазинах брендів

Сумки Chanel. Ілюстративне фото: Depositphotos

За його словами, джерелом звинувачень стала одеська блогерка Зоя Казанжи.

"У своїх дописах пані Зоя, звісно, не наводить жодного факту, жодного доказу продажу підробок. Нуль. Тільки емоції й "мені здається"", – зазначив він.

Терентьєв заявив, що подібні історії працюють проти репутації України та споживчої довіри:

"Це продовження комплексу меншовартості. Зоя фактично каже людям: в Україні навіть за великі гроші ти не купиш оригінальні бренди. Це працює проти української економіки… формується психологічне відчуття, що "в Україні все підробне"".

На думку Терентьєва, Казанжи демонструє повну необізнаність у тому, як працюють офіційні представництва люксових брендів:

"За її дописами видно, що вона ніколи не була всередині цих магазинів. Вона не знає ані асортименту, ані політики, ані стандартів роботи".

Він підкреслив, що система контролю у міжнародних брендів є надзвичайно жорсткою.

"До війни в Пасажі працював магазин Louis Vuitton. Навіть для перевірок системний адміністратор літав з Франції. Важко уявити, що в Chanel контроль був би слабшим. Це просто абсурд. Людина, яка хоч раз купувала щось у Chanel або Saint Laurent, знає просту річ: у магазинах підробок можна платити налом, а в офіційних бутиках – далеко не завжди", – зазначив він.

Терентьєв також звернув увагу на технічний аспект обліку товарів у люксових мережах:

"Всі ці магазини, про які каже Казанжи, у єдиній базі брендів. Кожна річ має свій артикул, який доданий до електронної бази, і дає розуміння, де локально знаходиться товар. Касова система зв'язана з цією базою".

За його словами, підроблену одиницю товару у касовій системі провести неможливо:

"Якщо в системі зазначено, що в Chanel Києва знаходиться 10 сумок, 11 через касову систему ти продати не можеш".

Терентьєв додав, що якщо б хтось мав "зв'язки" для продажу підробок, то питання прийому готівки було б елементарним:

"Чому вони не можуть вирішити елементарну річ – приймати оплату готівкою? Особливо з "такими зв'язками" Міндіча".

Нагадаємо, раніше одеська блогерка Зоя Казанжи заявила про те, що ніби компанія Kameron Group продавала під виглядом люксових брендів підробки, проте жодних доказів не навела.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини