Головна Новини Суспільство неймовірно Найбільшу і найглибшу залізничну станцію у світі побудували під об'єктом ЮНЕСКО: яка її площа
commentss НОВИНИ Всі новини

Найбільшу і найглибшу залізничну станцію у світі побудували під об'єктом ЮНЕСКО: яка її площа

Під Великою китайською стіною знаходиться найбільша у світі швидкісна залізнична станція

3 лютого 2022, 11:07
Поділіться публікацією:

З наближенням зимових Олімпійських ігор у Пекіні 2022 року перший у світі швидкісний самокерований потяг уже працює, перевозячи спортсменів і чиновників між двома основними містами, де проводяться ігри на історичній міжміській залізниці Пекін-Чжанцзякоу. Про це повідомляє Reuters.

Найбільшу і найглибшу залізничну станцію у світі побудували під об'єктом ЮНЕСКО: яка її площа

Найбільша та найглибша залізнична станція у світі - CNN

Той факт, що цей потяг може керувати сам, є досить вагомим. Але посередині 56-хвилинної їзди він проходить через інше інженерне диво: станцію Велика стіна Бадалінг.

Завершена в 2019 році, станція знаходиться в двох кроках від входу до Бадалінга, найпопулярнішої ділянки багатовікової стіни. Щоб захистити культовий пам’ятник від структурних пошкоджень, залізничну колію та супутню до неї станцію провели глибоко під землею.

Похована на глибині 102 метри (335 футів) під землею і займає площу понад 36 000 квадратних метрів, триповерхова споруда вважається найглибшою та найбільшою підземною швидкісною залізничною станцією у світі.

Побудувати таку складну станцію, яка включає тунельну систему довжиною 12 кілометрів (7,45 миль) під об’єктом Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, було непростим подвигом.

За даними китайських державних ЗМІ, інженери використовували електронний детонатор, щоб точно визначити час дії вибухівки до мілісекунди. Це був перший раз, коли ця технологія була використана в Китаї, і вона дозволила працівникам підтримувати швидкість вібрації нижче 0,2 сантиметра в секунду.

Це означає, що кожен вибух був точно розрахований, щоб удар не був сильнішим, ніж один крок на Великій стіні.

Починаючи з 2016 року, будівництво тунелю та станції тривало близько трьох років.

Швидкісна залізниця скорочує шлях від столиці Китаю до Великої стіни Бадалін приблизно з 1,5 години — затори можуть зробити цей час набагато довшим — приблизно до 27 хвилин.

Станція розташована за кілька хвилин від станції канатної дороги Великої стіни та приблизно за 800 метрів (0,5 милі) від початкової точки Великої стіни Бадалінг. Тут також розташований другий за довжиною ескалатор у Китаї, довжина якого становить 88 метрів, а висота – 42 метри.

Через відстань до платформи вокзал закривається для власників квитків за 12 хвилин до відправлення кінцевого поїзда, замість звичайних п’яти хвилин на інших станціях Китаю.

Як повідомляли раніше "Коментарі", всесвітньо відомий актор проніс факел олімпійського вогню на вершині Великої китайської стіни.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини