Рубрики
МЕНЮ
Кречмаровская Наталия
Після придбання товару у покупця може виникнути бажання обміняти його чи здати в магазин та повернути сплачені кошти. У 2025 році покупці мають право звернутися з такою вимогою до продавця, навіть якщо товар належної якості. Що робити, якщо продавець відмовляє, розповіли у Державній службі України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Товар у магазині. Ілюстративне фото
Зазначили, що у вересні 2025 року до Держпродспоживслужби в Полтавській області надійшло звернення від мешканки області щодо відмови продавцем в обміні придбаного спортивного костюма належної якості на аналогічний або в поверненні сплачених коштів.
У службі розповіли, що відповідно до статті 9 Закону України “Про захист прав споживачів”, покупець має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо він не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Також уточнили, якщо товару для обміну немає, споживач має право:
придбати інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
розірвати договір купівлі-продажу та отримати назад кошти у розмірі вартості поверненого товару;
дочекатися надходження потрібного товару для здійснення обміну.
Нагадаємо: портал “Коментарі” писав, що питання масштабів контрабанди розглянули у Верховній раді України та виявили збитки на десятки мільярдів.