Рубрики
МЕНЮ
Кириєнко Анна
Нацбанк України оприлюднив звіт про роботу зі зверненнями споживачів фінансових послуг у 2020 році. У звіті можна легко прослідкувати, чим переважно незадоволені громадяни.
Порушення прав українці в фінансових установах - найчастіші скарги. Фото: bashinform.ru
Зазначається, що за другу частину 2020 року кількість звернень помітно зросла. Це пов'язують з розширенням повноважень Нацбанку, який в липні став регулятором небанківських фінансових установ: фінансових, страхових, лізингових, факторингових компаній, ломбардів та кредитних спілок.
Загалом за минулий рік установа отримала 15 904 звернення від громадян. Серед них найбільше повідомлень щодо кредитів та колекторської діяльності.
Близько у 40 відсотках повідомлень було зафіксовано ознаки порушень прав споживачів. Найбільше українці жалілися на:
- агресивну поведінку колекторів;
- порушення правил обробки персональних даних користувачів;
- нав'язування додаткових послуг, які не потрібні споживачам;
- зміну тарифів на обслуговування рахунку в банку без попередження споживача;
- нарахування відсотків, комісій, штрафів, про які не попереджували громадян;
- тексти договорів, які суперечили законодавству України.
В Нацбанку повідомили, що з правами споживачів можна ознайомитися на офіційному сайті установи. Окрім того, там можна подати звернення про порушення своїх прав.
Нагадаємо, що імпорт російських ресурсів може негативно вплинути на Україну. До яких проблем призведе використання російської електроенергії Україною, читайте в нашому матеріалі.
Також сайт "Коментарі" раніше писав, що Інститут серця МОЗ України повідомив, що в Україні активізувалися шахраї, які продають підроблені медичні препарати. Назви фейкових ліків можна знайти тут.
Новини